ترکاشوند
تناقضات رفیق‎دوست درباره رفسنجانی در گفتگو با بسیج:
به دلیل اینکه مقام معظم رهبری آقای هاشمی را قبول دارند، بنده هم او را قبول دارم! او در جریان فتنه سال 88 ساکت و بی بصیرت بود.
کد خبر: ۸۵۹۳۳۸۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
محسن رفیق دوست در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات در گفت‎و‎گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، در جواب سوالی مبنی بر اینکه نسبت آقای هاشمی رفسنجانی و فتنه را چگونه می دانید گفت: این جواب را باید از فرمایشات مقام معظم رهبری استخراج کرد؛ اگر رهبر انقلاب آقای هاشمی را همراه با فتنه می دانستند، ایشان را به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام انتخاب نمی کردند.

وی افزود: به دلیل اینکه مقام معظم رهبری آقای هاشمی را قبول دارند، بنده هم او را قبول دارم.

رفیق دوست درباره تفاوت نگاه رهبر معظم انقلاب نسبت به احمدی نژاد و هاشمی اظهار کرد: در مسائل دقت کنید، نقشی که آقای هاشمی در ریاست مجمع تشخیص مصلحت دارد با نقش نگه دارنده ای که مقام معظم رهبری در مورد آقای احمدی نژاد انجام داده اند کاملا متفاوت است.

وی در پاسخ به این سوال که از نظر شما آیا نقش نگه دارندگی در قبال آقای هاشمی هم صدق می کند یا نه خاطر نشان کرد: خیر، بعضی حرف ها را نمی شود بیان کرد؛ بنده مطلبی از حضرت آقا درباره احمدی نژاد می دانم که نمی توانم بیان کنم.

رفیق دوست پس از اصرار خبرنگار خبرگزاری بسیج درباره این ادعا، آرام در گوش خبرنگار ادعای عجیبی را مطرح کرد.

این در حالیست که رهبر انقلاب بارها در سخنان خود با تاکید بر اینکه نظراتشان را صریح اعلام می‎کنند، سناریوی نسبت‎های کلامی خلاف واقع به ایشان را ابطال کرده اند.

اما در پایان این گفت و گوی کوتاه، رفیقدوست در پاسخ به سوال مجدد خبرنگار بسیج درباره نسبت هاشمی و فتنه گفت: هاشمی در جریان فتنه سال 88 ساکت و بی بصیرت بود.
ارسال نظرات