خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با خانواده شهید محمد ظهیری، از شهدای مدافع حرم استان خوزستان دیدار کرد.
کد خبر: ۸۵۹۳۴۰۰
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوزستان سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با حضور در کوی رمضان اهواز به دیدار خانواده شهید محمد ظهیری، از شهدای مدافع حرم استان خوزستان رفت و آنها را مورد تفقد قرار داد.

در این آیین معنوی که جمعی از مسئولان و فرماندهان سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان نیز حضور داشتند، سردار شاهوارپور با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید محمد ظهیری به شهدای مدافع حرم خوزستان ادای احترام کرد.

خانواده شهید محمد ظهیری نیز از ابراز لطف و محبت، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان و حضورش در منزل شهید تقدیر کردند، همچنین در این دیدار خاطراتی از زندگی این شهید مدافع حرم برای حاضران بازگو شد.

  شهید محمد ظهیری، از شهدای مدافع حرم خوزستان در دهمین روز از بهمن ماه سال 1368 به عنوان سومین فرزند خانواده ظهیری در منطقه منبع آب کلانشهر اهواز به دنیا آمد.

این دلیرمرد خوزستانی در مهرماه امسال برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) به سوریه رفت و در روز جمعه اول آبان ماه سال 1394 مصادف با تاسوعای حسینی سال 1437 هجری قمری و هم‌زمان با سالروز شهادت آیت‌الله شهید سید مصطفی خمینی در درگیری با نیروهای تکفیری به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید مدافع حرم پس از انتقال به اهواز، در ظهر روز جمعه هشتم آبان ماه همزمان با سالروز شهادت شهید حسین فهمیده، بعد از نمازجمعه اهواز از مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این کلانشهر تشییع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها