از مدال آوران و قهرمانان شانزدهمین دوره مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا در هنگ کنگ، روز سه شنبه 19 آبان در محل اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی تجلیل گردید.
کد خبر: ۸۵۹۳۴۱۶
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
در این آیین از فرزاد جعفری و  محمد رضا جمشیدیان که به همراه تیم ملی بزرگسالان کانوپلووی جمهوری اسلامی ایران عنوان سومی آسیا و مدال برنز این رقابت ها در هنگ کنگ را به دست آورده بودند با اهداء لوح تقدیر و جوایز نقدی از آنها تجلیل به عمل امد.  

همچنین زهرا اصلانی مربی، آمنه شیرزاد و ملیکا برون نیز که به همراه تیم ملی جوانان کانوپولوی بانوان کشور در این رقابت ها عنوان نخست و مدال طلای آسیا را به دست آورده بودند با اهداء لوح تقدیر و جوایز نقدی مورد تقدیر قرار گرفتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در این آیین گفت: درخشش ورزشکاران این استان نشانگر  پویایی و روند رو به رشد ورزش است.

سعید ملکی افزود: استان مرکزی ظرفیت های بسیار زیاد در رشته های مختلف ورزشی دارد و در صورت حمایت مسئولان می توان افتخارات بیشتری به دست آورد.

وی اضافه کرد: حمایت های مالی و معنوی مسئولان برای اشتغال، مهمترین خواسته قهرمانان استان مرکزی است که در صورت تامین این امکانات شاهد پیشرفت بیشتر ورزش استان خواهیم بود.

شانزدهمین دوره مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا در چهار بخش مردان و بانوان بزرگسال، مردان و بانوان زیر 21 سال از اول تا سوم آبان ماه در شهر کوآن تونگ کشور هنگ کنگ برگزار شد.

کانوپولو برروی آب و توسط دو تیم پنج نفره انجام می شود که هریک بر روی یک قایق ( کانو) سوار شده و سعی می کنند توپ را وارد دروازه حریف کنند.

خبرنگار گروه ورزشی : ا . آقارضی
ارسال نظرات