کارشناس اقتصاد مقاومتی در گفتگو با "بسیج":

با دادن وام خودرو مشکل اقتصادی ما حل نخواهد شد

ورود نقدینگی به بازار بجای کاهش قیمت ها نه تنها مشکل رکود را حل نمی کند بلکه نرخ تورم را نیز بالا می برد.
کد خبر: ۸۵۹۳۵۱۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
غارزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با بیان اینکه کلید حل مشکلات مملکت فقط اقتصاد مقاومتی است، به عملکرد دولت در این زمینه اشاره کرد و افزود: به نظرم اجرای اقتصاد مقاومتی در دولت فقط در حد جوک است.

وی تصریح کرد: مدل واریز نقدینگی از طریق اعطای وام هایی با بهره پایین مشکلی را حل نمی کند.

غارزی، رکود و تورم را بعنوان دو بیماری اقتصادی عنوان کرد و ابراز داشت: کشور ما جزء معدود کشورهایی است که به این دو بیماری همزمان مبتلا شده است.

وی اشاره داشت: ورود نقدینگی به بازار بجای کاهش قیمت ها نه تنها مشکل رکود را حل نمی کند بلکه نرخ تورم را نیز بالا می برد.

این کارشناس اقتصادی مقاومتی اظهار داشت: متاسفانه خرید و فروش در کشور ما مسکوت مانده و از طرفی قیمت ها در حال افزایش است.

وی بیان داشت: با دادن وام خرید خودرو مشکل اقتصادی ما حل نخواهد شد.

غارزی بسیج را پیشگام در عرصه اقتصاد مقاومتی دانست وافزود: بسیج با برگزاری اردوهای جهادی توانسته تا حدی در این زمینه گام بردارد.

استانداری حمایتی از اردوهای جهادی نداشته است

وی به عملکرد استانداری در حمایت از اردوهای جهادی بعنوان متولی این کار انتقاد کرد و گفت: استانداری نه تنها کمکی در این زمینه نکرده بلکه حتی سرکشی از اردوهای جهاد نیز نداشته است.

این کارشناس اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه مشکل عدیده بیشتر روستائیان اشتغال است، بیان داشت: اولویت ما در اردوهای جهادی اقتصاد مقاومتی است و در این راستا با مدل خود در ایجاد کسب و کار پایدار بر اساس عرصه شناسی دقیق وارد کار شده ایم.

وی بیان داشت: ما توانسته ایم تاکنون در این زمینه در عرصه هایی چون دام و طیور، کشاورزی، عارضه یابی، صنعت و توانمندسازی نیرو اقداماتی موثر انجام دهیم.

غارزی در تعریف اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی یک مدل اقتصادی است که از داخل می جوشد، قابلیت صادرات دارد و با هیچ تکانه ای نمی جنبد و در همه زمان ها چه بعد و چه پس از تحریم ها نیازمند این مدل به عنوان نسخه شفا بخش اقتصادی هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار