امام جمعه مهریز:

دشمن‌شناسی باید اصلی‌ترین درس مردم و مسئولان باشد

امام جمعه مهریز با تاکید بر لزوم دشمن‌شناسی توسط آحاد جامعه گفت: دشمن‌شناسی در شرایط امروز باید اصلی‌ترین درس مردم و مسئولان باشد.
کد خبر: ۸۵۹۳۵۶۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: حجت‌الاسلام علی برهان در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با بیان اینکه دشمن در صدد نفوذ فرهنگی است و بسیار جدی‌تر از قبل به این مقوله ورود کرده است، اظهار داشت: مردم و مسئولان باید در چنین شرایطی مراقبت بیشتری داشته باشند و با نگاهی واقع‌بینانه به مسائل بنگرند.

وی عنوان کرد: امروز آمریکا در صدد است بگوید ایران هر مشکلی که دارد به خاطر قطع رابطه با آمریکا است و متاسفانه عده‌ای نیز این موضوع را پذیرفته‌اند و همواره در تلاش برای تطهیر آمریکا هستند.

امام جمعه مهریز با تاکید بر اینکه در چنین شرایطی لازم است دشمن به مردم معرفی شود، خاطر نشان کرد: دشمن‌شناسی باید مهم‌ترین درس مردم و مسئولان به ویژه نسلی باشد که دوران قبل از انقلاب و سیطره آمریکا و انگلیس بر این کشور را درک نکرده‌اند.

برهان تاکید کرد: در این زمینه ملاک عمل ما باید ولایت فقیه باشد و باید طبق نقشه راهی که ایشان می‌دهند حرکت کنیم زیرا در طول سال‌های گذشته، مصون ماندن کشور از انواع آسیب‌ها و توطئه‌های طراحی شده توسط دشمن، به خاطر بصیرت رهبری بوده است.

امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: ملت ایران باید به خاطر داشتن رهبری آگاه، بصیر، مدبر، شجاع و قاطع شاکر خداوند متعال باشد زیرا اگر سایه رهبری بر سر ملت ایران نبود، امروز معلوم نبود که ایران نیز شرایطی بدتر از سوریه و یمن و ... داشته باشد.

وی، رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را اطاعت مردم از رهبری در همه دوره‌ها دانست و افزود: مردم هم در زمانی که امام خمینی (ره) ولایت جامعه اسلامی را بر عهده داشتند و هم در زمان ولایت‌ مقام معظم رهبری، همواره در میدان بوده و حمایت خود را از ولی‌فقیه زمان خود اعلام کرده‌اند.

برهان تصریح کرد: اتحاد حول محور ولایت، امروز نیز می‌تواند کشور را از گزند دشمنان مصون داشته و شرایطی فراهم کند که کوچکترین آسیبی از دشمنان به کشور وارد نشود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار