خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۵۹۳۵۹۵
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، روز چهارده خرداد سال 1368 یادآور یکی از تلخ ترین حوادث دوران پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است. چرا که روح خدا چهره در نقاب خاک کشید و عاشقان خویش را در سوگ هجرت و غروب شکوهمندش نشاند؛ اما در همین زمان خورشید دیگری تابیدن گرفت تا راه را بر هجوم سیاهی‌ها و دسیسه‌های داخلی و خارجی مسدود سازد.

این قافله‌سالار کاروان انقلاب کسی نبود جز حضرت آیة الله العظمی سیّد علی خامنه‌ای‌مدظله‌العالی؛ سکانداری که می‌بایست با بهره از عنایات خداوند و امدادهای غیبی و رهنمودهای روشن‌گر امام راحل، کشتی انقلاب را از تلاطم گرداب‌های سهمگین و امواج توفنده، رها ساخته و به ساحل برساند.

این مجاهد نستوه و خستگی‌ناپذیر؛ و فقیه زمان‌شناس و آگاه؛ و این شهید زنده‌ی انقلاب که به حق، خلف صالح و شایسته‌ی امام راحل عظیم‌الشان بود، از ابتدای پذیرش این بار سنگین و این مسوولیت خطیر، با رهنمودهای گهربارشان به این هدف، جامه‌ی  عمل پوشاند.

شمیم خاطره‌ها؛ اشاره‌ای دارد به ابعاد مختلف شخصیتی علمی، سیاسی، اقتصادی، عبادی، معنوی رهبری معظم انقلاب. با این نگاه که: «آب دریا را اگر نتوان کشید، هم به قدر تشنگی باید چشید»

به عبارتی در این اثر، سعی شده به قدر تشنگی از وجود عرفانی و معنوی و سایر جنبه‌های وجودی رهبر معظم انقلاب جرعه‌ای به کام تشنه‌ی عاشقان آن پیر فرزانه چشانده شود.

مجموعه‌ی حاضر در 6 فصل و یک ضمیمه، در 168 صفحه و در قطع رقعی، سامان یافته و به همت انتشارات یاقوت به زیور طبع آراسته گردیده است.

مشتاقان این اثر می‌توانند جهت تهیه‌ی آن با شماره‌های 02537741368 و 09121510323 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها