ماموستا اقبال بهمنی در چهارمین جلسه سرمربیان شجره طیبه صالحین استان کردستان گفت: هروقت عزت و سربلندی برای مسلمانان حاصل شود موجب خشم دشمنان اسلام و مسلمین است.
کد خبر: ۸۵۹۳۶۲۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا اقبال بهمنی از مربیان شجره طیبه صالحین استان در چهارمین جلسه سرمربیان شجره طیبه صالحین استان کردستان اظهار داشت: هروقت عزت و سربلندی برای مسلمانان حاصل شود موجب خشم دشمنان اسلام و مسلمین است.

وی افزود: زمانی هم که مشکلی برای مسلمین پیش بیاید باز دشمنان آنان خشنود خواهند شد و قرآن کریم برای مبارزه با مکر و حیله دشمنان دو راه یعنی تقوا و راه دوم صبر و استقامت را قرار داده است.

وی در ادامه به وظایف حلقه های صالحین اشاره کرد و گفت: مربیان این نظام تربیتی باید با مسائل روز آشنا باشند و این مسائل را در برنامه های خود قرار دهند و درکنار آن نیز صدا و سیمای استانی با پخش برنامه های جلسات حلقات صالحین در ترویج فرهنگ بصریت افزایی و آشنایی جوانان با جلسات و نظرات حلقات صالحین می توانند موثر عمل کنند.

امام جمعه موقت سقز و از دیگر مربیان حلقه های صالحین حاضر در این جلسه نیز برگزاری جلسات حلقه های صالحین را مایه خیر و برکت و آشنا ساختن مردم بویژه جوانان با دانش و علم مربیان و بصیرت افزایی دانست.

ارسال نظرات