در قالب برنامه‌های آموزشی، طرح آموزش بسیج همگام با کشاورزی اجرا می‌شود که یک کشاورز می‌تواند با سپری کردن این آموزش‌ها خود و محصولات تولید شده را به درجه نمونه تبدیل کند.
کد خبر: ۸۵۹۳۶۷۲
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار عظیم سرداری، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت‌ عباس(ع) استان اردبیل در جلسه شورای اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل اظهار داشت: بسیج سازندگی استان اردبیل در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، در سه بخش فعالیت گسترده دارد که حوزه فرهنگ‌سازی، روشن سازی و تبیین اهداف اقتصاد مقاومتی یکی از این 3 بخش است که در راستای آشنایی مردم با اهداف اقتصاد مقاومتی بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: توانمندسازی و مهارت افزویی برای متقاضیان اشتغال‌زایی از جمله دیگر فعالیت‌های این سازمان است که بسیج سازندگی استان اردبیل در راستای تحقق این امر در 12 عرصه شغلی، کلاس‌های مختلف آموزشی برگزار می‌کند که تا به امروز بیش از 2 هزار نفر در این کلاس‌ها شرکت کردند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت‌ عباس(ع) استان اردبیل افزود: در قالب برنامه‌های آموزشی، طرح آموزش بسیج همگام با کشاورزی اجرا می‌شود که یک کشاورز می‌تواند با سپری کردن این آموزش‌ها خود و محصولات تولید شده را به درجه نمونه تبدیل کند.

سرداری تصریح کرد:‌ بسترسازی یکی دیگر از وظایف بسیج سازندگی است که امسال 27 میلیاردتومان تسهیلات کم بهره برای طرح‌های اشتغال‌زایی در استان اردبیل توسط سازمان بسیج سازندگی اختصاص یافته بود که در حدود 12 میلیارد و 300 میلیون تومان تا به امروز تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: 704 نفر از این تسهیلات اشتغال‌زایی بهره‌مند شدند که در واقع 67 درصد درخواست متقاضیان برای دریافت این تسهیلات محقق شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت‌ عباس(ع) استان اردبیل گفت: در راستای اجرای این طرح‌های اشتغال‌زایی توجه و لزوم انجام صنایع تبدیلی بسیار موثر است چرا که بهره‌وری افزایش یافته و باعث می شود که آمار اشتغال بیش‌تر شده و بیکاری کاهش یابد.

ارسال نظرات