بازگشت تنها 2 دکل نفتی آمریکا به فعالیت پس از 10 هفته روند کاهشی/ 6 دکل گازی خاموش شد

علی‌رغم افزایش 2 عددی دکل‌های فعال نفتی آمریکا در هفته گذشته پس از 10 هفته کاهش ( خاموشی103 دکل)، تعداد دکل‌های فعال نفت و گاز آمریکا کمترین رقم در 13 سال گذشته را ثبت کرد.
کد خبر: ۸۵۹۳۷۸۲
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴

به گزارش بسیج،  به نقل از رویترز، شرکت‌های انرژی آمریکا این هفته برای نخستین بار در 11 هفته گذشته، علی‌رغم تداوم کاهش قیمت نفت، بر تعداد دکل‌های نفتی خود افزودند.

به گزارش شرکت خدمات نفتی بیکر هیوز، حفاران آمریکایی در هفته منتهی به 13 نوامبر،تنها 2 دکل نفتی را فعال کردند و تعداد دکل‌های فعال نفتی این کشور به 574 دکل رسید.

این تعداد یک سوم 1578 دکل نفتی است که در هفته مشابه سال گذشته فعال بوده است. در 10 هفته گذشته حفاران آمریکایی 103 دکل نفتی را از فعالیت خارج کردند.

فعال کردن دکل‌ها نشان دهنده این موضوع است که حداقل برخی از حفاران آمریکایی تمایل دارند تا حفاری دوباره حتی با وجود قیمت پایین نفت به امید قیمت‌های بالاتر در آینده، آغاز کنند.

به گفته تاجران انرژی، نرخ هفتگی کاهش تعداد دکل‌های نفتی در 2 ماه گذشته، به طور متوسط حدود 10 دکل، بسیار کمتر از متوسط 19 دکل در سال گذشته است.

علی‌رغم افزایش تعداد دکل‌های نفتی در این هفته، مجموع تعداد دکل‌های نفت و گاز کاهش یافت و رقم جدیدی در کمترین رقم در 13 سال گذشته ثبت کرد چراکه 6 دکل گازی از فعالیت خارج شدند.

ارسال نظرات