خبرهای داغ:
بیماری هم نتوانست فیلمساز ارزشی انقلاب را از کار بازدارد.
کد خبر: ۸۵۹۳۸۰۱
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج ، عصر روز پنجشنبه سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی اجتماعی بسیج به همراه اعضای شورای این معاونت به عیادت فرج الله سلحشور فیلم ساز و تهیه کننده ارزشی انقلاب رفتند و حال ایشان را از نزدیک جویا شدند.

سردار آزادی درباره حال این هنرمند انقلابی کشور گفت: بحمدالله گرچه بیماری خطرناک و پیشرفته ای بر هنرمند کشور عارض شده و با حاد شدن بیماری ایشان در بیمارستان بستری شده اند، اما به دلیل روحیه بسیار بالا، حال عمومی ایشان نسبتاً خوب به نظر می رسد.

وی افزود: این هنرمند عزیز کشورمان امید زیادی دارد که ان شالله بهبودی کامل حاصل شده و سلامتی خود را بازیابد.

فرج الله سلحشور نیز در این دیدار در خصوص پروژه داستانی قصه های تبیان گزارشی ارائه کرد و گفت: 13 قسمت از این مجموعه 26 قسمتی که با حمایت سازمان بسیج در حال ساخت است، آماده شده و 13 قسمت دیگر نیز در دست تولید است.
این هنرمند افزود: ان شاء الله تمام تلاش خود را می کنم تا این مجموعه تا ایام الله دهه فجر آماده و از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شود.

معاون فرهنگی اجتماعی بسیج سردار عبدالرضا آزادی با تشکر از فعالیت ها و خدمات فرج الله سلحشور، اظهار داشت: این هنرمند دین مدار با ساخت پروژه یوسف پیامبر مبنایی ماندگار، در پرداختن به سینمای دینی در کشور را ایجاد کرد و با پافشاری و پیگیری، امروز این عرصه در فیلم سازی کشور رونق گرفته و دارای جایگاه ویژه ای است.

سردار آزادی با بیان اینکه فرج الله سلحشور توانست با ساخت یوسف پیامبر که مجموعه ای با مضامین دینی بود، مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند، تصریح کرد: این کارگردان متعهد با ساخت مجموعه های دینی و پر مخاطبی مثل حضرت ایوب و یوسف پیامبر نشان داد هنر و مضامین دینی می تواند مخاطب گسترده جهانی پیدا کند.

وی در پایان این دیدار با دعا برای سلامتی سلحشور ابراز امیدواری کرد تا به لطف خدا این هنرمند ارزشی و انقلابی کشور سلامتی خود را بازیافته و همچنان فعال و اثرگذار در عرصه سینما و هنر کشور حضور پیدا کند.

گفتنی است فرج الله سلحشور کارگردان، بازیگر و تهیه کننده ارزشمند کشورمان که در کارنامه خود کارگردانی یوسف پیامبر، ایوب پیامبر، مردان آنجلس، دید در شب و ... را دارد، مدتی است با بیماری سرطان ریه  دست و پنجه نرم می کند و مراحل درمان را سپری می کند.

این هنرمند سینماگر دینی کشور در اسفند ماه سال 91 در دیدار هنرمندان با مقام معظم رهبری از سوی ایشان مورد تقدیر قرار گرفت.
فرج الله سلحشور پیشتر گفته بود: من در راه اعتلای سینمای ایران حرص زیادی خوردم، زیاد بحث کردم تا این سینما مأمنی باشد برای ترویج انقلاب اسلامی و نه اشاعه دهنده تفکرات و مبانی تفکری غرب.

این کارگردان و سینماگر دین مدار با همین عقیده و تفکر، منتقدان بسیاری دارد، اما همچنان بر این عقیده پافشاری کرده و حتی در شرایط سخت بیماری پروژه های متعدد سینمایی دینی، مثل مجموعه فاخر حضرت موسی (ع) را در دست ساخت دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها