ماموستا راستی امام جمعه موقت سنندج با اشاره به گرویدن مسلمانان جوانان اروپایی به اسلام؛ گفت:حداقل کاری که دشمنان اسلام علیه این کار مخدوش کردن چهره اسلام برای منصرف کردن آنان است.
کد خبر: ۸۵۹۳۹۰۱
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا راستی امام جمعه موقت سنندج در چهارمین جلسه سرمربیان شجره طیبه صالحین استان کردستان اظهار داشت: هدف از بعثت انبیای الهی را استکبار ستیزی و مقابله ظلم و ظالم عنوان کرد و گفت: همین روحیه استکبار ستیزی در زندگی تمام پیامبران الهی از حضرت ابراهیم، موسی و گرفته تا پیامبر گرامی اسلامی(ص) وجود داشته است و تمامی این بزرگواران با مستکبران زمان خود در تضاد بودند و تلاش آنان در جهت جایگزین کردن عدالت به جای ظلم و ستم بود.

این مربی شجره طیبه صالحین گفت: امروزه نیز مسلمانان با استکبار جهانی و جنایتکاران و کسانی که نایب آنها در منطقه هستند؛ مقابله می کنند.

وی بیان داشت: امروزه استکبار جهانی در دنیای اسلام آستین ها را برای مخدوش کردن چهره اسلام بالا زده است و در حالی که جوانان اروپایی و آمریکایی صف به صف به اسلام روی می آوردند تنها و حداقل کاری که دشمنان اسلام علیه این کار می توانند انجام دهند، همین است تا جوانان خود را از گرویدن به اسلام منصرف کنند.

ماموستا راستی در ادامه وظیفه همه مسئولین؛ ماموستایان و مربیان حلقات صالحین را بصیرت افزایی و معرفی اسلام ناب محمدی در جهان برای همه مردم بویژه نسل جوان عنوان کرد و گفت: همه ما باید از کسانی که جان خود را در راه اسلام و زنده نگه داشتن آرمان ها و اهداف والای اسلامی فدا کردن و ولایی عمل کردند، درس بیاموزیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز در سخنانی گفت: در حال حاضر وظیفه حلقه های شجره طیبه صالحین آگاهی دهی و بالا بردن سطح تحلیل و آگاهی بخشی در بین جوانان است که اگر سطح آگاهی عمومی را افزایش دهند بسیاری از لطمات فرهنگی را به این طریق می توان جبران کرد .

وی تاکید کرد : دشمنان در پی نفوذ در ایران هستند و برای این منظور راههای مختلف نفوذ به کشور ما را همه در نظر می گیرند و اقدام می نمایند که در اینجا وظیفه حلقه های صالحین ایجاد آگاهی در بین همه اقشار خصوصا نسل جوان می باشد .

آیت الله سید محمدحسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت : یکی از وظایف اصلی حلقه های صالحین شناسایی و جذب و تقویت نیروهای صالحین از طریق آموزش های مداوم و مستمر است .

ارسال نظرات