استاندار یزد:

روحیه بسیجی در سطوح مختلف مدیریتی و مردمی نظام احیا شود

استاندار یزد با اشاره به اهمیت بزرگداشت هفته بسیج، گفت: روحیه بسیجی در سطوح مختلف مدیریتی و مردمی نظام احیا شود.
کد خبر: ۸۵۹۳۹۶۳
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سیدمحمد میرمحمدی بعد از ظهر دیروز در دیدار با سردار اکبر فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اهمیت بزرگداشت هفته بسیج، اظهار داشت: امام خمینی(ره) به وسیله تشکیل بسیج مستضعفین، شور و نشاط ویژه‌ای در بین عموم ملت انقلابی ایران به ویژه جوانان جامعه ایجاد کردند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های بسیجی، روحیه مقاومت و پایداری است که به وسیله همین روحیه، انسان می‌تواند در برابر تهاجم دشمنان هوشیار و آماده باشد.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم به وسیله برنامه‌هایی که در سطح جامعه در رابطه با بسیج تدوین می‌شود، شور، نشاط و اشتیاقی که در زمان تشکیل آن وجود داشت را احیا کنیم.

میرمحمدی با تاکید بر اهمیت حضور خودجوش جوانان در امور به وسیله روحیه بسیجی، گفت: "بسیج مدرسه عشق است" به عنوان یکی از زیباترین تعابیری که در رابطه با بسیج بیان شده را باید سعی کنیم در جامعه نهادینه شود.

وی ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های روحیه و رویکرد بسیجی، همکاری، همدلی و هم‌زبانی، تعصب دینی و ملی، کوشش، تلاش و پشتکار است که باید سعی کنیم این روحیه‌ها امروز در سطح جامعه به ویژه در سطوح مدیریتی فراگیر شود.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین جامعه اسلامی ایران است، گفت: دشمنان نظام اسلامی سعی دارند ملت را به صورت دو قطبی و چند قطبی تبدیل کنند و از این فضا برای سیاست‌های خود بهره‌گیری کنند.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: با وجود تلاش‌های زیاد دشمنان، به لطف خداوند متعال، رهبری‌ها، هدایت‌ها و حمایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری نظام را از افراط و تفریط دور کرده و انقلاب در امان است.

 

ارسال نظرات