یادواره شهدای گم‌نام دانشگاه آزاد یزد برگزار می‌شود؛
مسئول واحد بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی استان: برگزاری یادواره‌ شهدا در دانشگاه‌ها ترویج‌دهنده فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جدید به ویژه دانشجویان است.
کد خبر: ۸۵۹۴۰۴۸
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: مدیر بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به خاکسپاری نخستین شهدای گمنام کشور در دانشگاه آزاد واحد یزد، گفت: یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار می شود.

میثم محجوب، با بیان اینکه اولین شهدای گمنام کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد آرمیده‌اند، اظهار داشت: تمام اقشار مختلف جامعه، امنیت علمی، سیاسی و اجتماعی امروز را مدیون رشادت‌های رزمندگان و غیورمردان ایران در هشت سال دفاع  مقدس هستند.       
مدیر بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به ضرورت برگزاری یادواره‌ شهدا در دانشگاه‌ها به منظور ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جدید به ویژه دانشجویان، گفت: پیشرفت‌های ملت ایران در همه زمینه‌ها، با درایت و مدیریت دانشجویان و جوانان ولایت مداری بدست آمده که با تبعیت از حضرت امام خمینی (ره)، بعد از کسب علم و معرفت جان خود را برای پاسداری از انقلاب اسلامی فدا کردند. 
محجوب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دوران کودکی را ضروری دانست و بیان کرد: تبعیت از ولایت فقیه و عمل به وصیت نامه شهدا از جمله مهمترین و امن‌ترین راه‌حل نجات نظام انقلاب اسلامی ایران در برابر توطئه‌های شوم دشمنان دین است.        
وی افزود: دانشجویان و دانشگاه‌ها، نقش موثری در تبیین اهداف و رسالت‌های انقلاب اسلامی در منطقه دارند و مسئولان فرهنگی باید بیش از پیش نسبت به
 ترویج فرهنگ ولایت مداری، ایثار و شهادت بین دانشجویان و قشر جوان جامعه اقدام کنند.      
مدیر بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی استان یزد تصریح کرد: یادواره شهدای گمنام مدفون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و شهید مدافع حرم" شهید محمدحسین محمد خانی"، با حضور سردار ناصر شعبانی" جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین(ع)"، مسعود ده‌نمکی و سیدجواد هاشمی، 1 و 2 آذر ماه در گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد یزد برگزار می شود.           
وی ادامه داد: شهید محمدحسین محمدخانی، دانشجو و فرمانده اسبق حوزه 6 بسیج امام رضا(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد بود، که در دفاع از حرم اهل بیت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.         
محجوب برگزاری نمایشگاه کوچه های بنی هاشم، خرابه‌های شام، هشت سال دفاع مقدس، ترور شهدای هسته‌ای، جنگ سوریه، شهادت شهید محمدخوانی و غرفه ظهور را از دیگر برنامه‌های شاخص یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد عنوان کرد.

 

 

ارسال نظرات