شهدا پیام آوران ایستادگی و مقاومت هستند

کد خبر: ۸۵۹۴۱۱۵
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲


 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان درمراسم تشییع پیکرمطهرشش شهید گمنام در بندرعباس گفت: شهدا پیام آور ایستادگی و مقاومت در مقابل زورگویان و متجاوزان به حقوق حقه ملت ها هستند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، حجت الاسلام عبدالرضا با اشاره به جایگاه شهدا اظهار کرد: همانطور که شهادت حضرت امام حسین(ع) و یارانش به اسلام حیات بخشید شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نیز نظام جمهوری اسلامی ایران را در مقابل دشمنان بیمه کرد.

 وی با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید در این خصوص که شهدا را مرده مپندارید بلکه زنده اند و در نزد خدای خود روزی می خورند ابراز داشت: نشانه زنده بودن شهدای هشت سال دفاع مقدس این است که بعد از گذشت 27سا ل از پایان جنگ تحمیلی آمدن اجساد آنان به جامعه شور و نشاط می بخشد و شاهد چنین تشییع جنازه با شکوهی از سوی مردم هستیم.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افتخار، عزت و استقلال امروز کشور را مدیون ازجان گذشتگی شهدا دانست و افزود: تنها خواسته آنان در وصیت نامه ها، حمایت و پیروی از ولایت فقیه و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی است.

 هرجا شهادت طنین انداز شود حیات ایجاد می شود و انسانهای مومن عاشق آن می شوند و جز رضایت خدا به چیز دیگری نمی اندیشند.

 رستگاردرادامه با بیان اینکه شهادت درهرکجا طنین اندازشود جامعه هویت اجتماعی پیدا می کند ابرازداشت: به همین خاطرمردم مسلمان ایران در37سال گذشته ( پیروزی انقلاب تاکنون) با روحیه شهادت طلبی ضمن به چالش کشاندن دنیای استکبارابهت ابرقدرت های شرق و غرب را نیز در هم شکسته اند.

 وی اضافه کرد: دشمنان سعی دارند بعد ازفرجام با سیاهی نمایی و بزرگ نشان دادن مشکلات مردم را ناامید و با تفرقه انداختن برامورات این کشوردست بیندازند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار