مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زنجان:

بیش از 2 هزار دستگاه تاکسی‌ زیر پوشش سازمان تاکسیرانی زنجان می باشد

تعداد تاکسی‌های زیرپوشش سازمان تاکسیرانی زنجان 2 هزار و 369 دستگاه می باشد که از این تعداد، هفت دستگاه فرسوده و 200 دستگاه نیز کاملا با عمر بالا هستند که باید نوسازی شوند تا خدمات ارائه شده مناسب تر شود.
کد خبر: ۸۵۹۴۱۳۰
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زنجان گفت: بیمه تامین اجتماعی راننده تاکسی های باسابقه زنجان، همچون سالهای گذشته همچنان جاری است و مشکلی نیست.

مشهود میرابی افزود:تعداد یک هزار و 500 نفر از تاکسیرانان در زنجان بیمه شده اند.

وی در ادامه گفت: قریب هفت ماه است راننده تاکسی‌های جدید و تازه کار به این دلیل که دیگر دولت سهم حق بیمه برای رانندگان جدید در نظر نمی‌گیرد با بلاتکلیفی مواجه شده و انگیزه کار در این بخش را از دست داده‌اند.

میرابی اظهار داشت: به دلیل بالا بودن حق بیمه تامین اجتماعی و پایین بودن درآمد ناشی از این شغل، رانندگان تاکسی از پرداخت کامل حق بیمه خود عاجز و ناتوان هستند،

وی گفت: زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتن حق رانندگان تاکسی است و نباید شاغلین در این حرفه سخت از این حمایت محروم شوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زنجان گفت: حق بیمه رانندگان هر سه ماه یک بار به حساب تامین اجتماعی واریز می شود و نیاز است مسئولان ذیربط برای اختصاص حق بیمه سهم کارفرما (دولت) چاره اندیشی کنند تا افرادی که تمایل دارند در این شغل فعالیت کنند برای کار با تاکسی را از دست ندهند.

میرابی تعداد تاکسی‌های زیرپوشش سازمان تاکسیرانی زنجان را 2 هزار و 369 دستگاه اعلام کرد و افزود: از این تعداد، هفت دستگاه فرسوده و قریب 200 دستگاه نیز کاملا با عمر بالا هستند که باید نوسازی شوند تا خدمات ارائه شده مناسب تر شود.

وی تصریح کرد: به تازگی 24 دستگاه خودرو سمند وارد ناوگان تاکسیرانی زنجان شده و برای تحویل 14دستگاه خودرو دیگر نیز اقدامات لازم انجام شده و امید است ماه آینده خبرهای خوشی از نوسازی ناوگان تاکسیرانی زنجان داشته باشیم.

میرابی افزود: به منظور توسعه ناوگان تاکسیرانی زنجان برای دریافت 25 دستگاه تاکسی ون 14 نفره و 60 دستگاه تاکسی پژو نیز ثبت نام شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زنجان اظهار کرد: در بحث توسعه ناوگان شهری خوب کار شده اما نوسازی ناوگان نیازمند تسهیلاتی چون وام با کارمزد پایین و تخفیف ویژه خرید است.

ارسال نظرات