اصلاح قوانین لازمه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی

مسئول بسیج سازندگی سپاه روالله استان مرکزی با اشاره به اینکه برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی لازم است قوانین اصلاح شود گفت: برای اجرای این سیاست ها خیلی از قوانین دست پاگیرهستند، و در واژه های اقتصاد مقاومتی نمی گنجد.
کد خبر: ۸۵۹۴۱۵۹
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

حاتمی پور مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بحث اقتصاد مقاومتی بحثی کاملا اجرایی است که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی چند سالی است مطرح و براجرای آن تاکید می شود.

حاتمی پور با اشاره به اینکه استان مرکزی نیز در بحث اجرایی سیاست های اقتصاد مقاومتی بیگانه نیست، اظهار کرد: در این راستا برخی از دستگاه های اجرایی در این زمینه همکاری های خوبی را با بسیج سازندگی استان داشته اند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی لازم است مسائل بیش تر به صورت فنی پیگری و اجرا شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: به منظور اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی لازم است، در حوزه ی توانمند سازی مردم و مخاطبان اقدامات لازم صورت گیرد.

وی افزود: باید دستگاه های متولی به خصوص دستگاه های حوزه های آموزشی به این مسئله ورود پیدا کنند، تا در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی موفق تر باشند.


حاتمی پور با اشاره به اینکه برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی لازم است قوانین اصلاح شود گفت: برای اجرای این سیاست ها خیلی از قوانین دست و پاگیر هستند، و در واژه های اقتصاد مقاومتی نمی گنجد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه در این امر باید به واحدهای کوچک تولیدی توجه ویژه ای داشته باشیم، گفت: به دلیل غفلتی که از واحدها صورت گرفته است بسیاری ازاین واحد ها میل به تعطیلی و کم کاری دارند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم به مباحث بازده اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کنیم باید توجه ویژه ای به چرخه و فرآیند کامل اجرای سیاست ها داشته باشیم.

حاتمی پور اضافه کرد: در این راستا باید به مباحث آموزش، پرداخت تسهیلات، فروش محصولات و توجه به مبحث صنایع تبدیلی توجه ویژه ای شود.

وی با اشاره اینکه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی نیازمند فرهنگ سازی است خاطر نشان کرد: در این راستا صدا وسیما و رسانه ها می توانند با ترویج مصرف کالاهای تولید داخل به این مهم، جامعه عمل بپوشانند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار