برپایی دومین نمایشگاه کتاب دانشگاهی در دانشگاه کردستان

دومین نمایشگاه کتاب دانشگاهی با 12 هزار عنوان کتاب در کتابخانه دانشگاه کردستان برپا شد.
کد خبر: ۸۵۹۴۱۸۵
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سیدمهدی حسینی رئیس کتابخانه مرکزی و اسناد دانشگاه کردستان در مراسم افتتاح این نمایشگاه که با حضور رئیس دانشگاه کردستان و در محل کتابخانه مرکزی این دانشگاه صورت گرفت، اظهار داشت: سال گذشته و در نخستین دوره این نمایشگاه 4 ناشر حضور داشتند که امسال و در دومین دوره این نمایشگاه 12 ناشر استانی و کشور کتاب‌های خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌اند.

وی افزود: از جمله ناشران کشوری شرکت کننده در دومین نمایشگاه کتاب دانشگاهی دانشگاه کردستان, مدرسان شریف، امیرکبیر و کتابیران است و زانکو، کانی کتیب، دانشگاه کردستان، ژیار، آراس، مهرگان، ماردین، کلام و امیدی از ناشران استانی هستند که در دومین دوره نمایشگاه کتاب دانشگاهی حضور دارند.

به گفته رئیس کتابخانه مرکزی و اسناد دانشگاه کردستان, در این نمایشگاه 12 هزار عنوان کتاب به زبان‌های کردی، فارسی، عربی و انگلیسی و در زمینه‌های مختلف تخصصی، دانشگاهی و عمومی با 10 تا 30 درصد تخفیف و برخی کتب با 50 درصد تخفیف عرضه می‌شود.

گفتنی است بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است و علاقمندان به کتاب می‌توانند از ساعت 9 الی 20 هر روز تا پایان آبان ماه جاری به این نمایشگاه واقع در کتابخانه مرکزی دانشگاه کردستان مراجعه نمایند.

ارسال نظرات