خبرهای داغ:
اصفهان روز گذشته در صحن علني شورا از تمبر یادبود 25 آبان، سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان رونمايي شد.
کد خبر: ۸۵۹۴۱۸۷
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، 25آبان را روز حماسه بزرگ اصفهان عنوان مي كنند و از همين رو در اين روز بزرگي و كسوت مردم ديار نصف جهان بايد به همه نشان داده شود. در 25 آبان سال 61 مردم شهیدپرور و ولایتمدار اصفهان در یک روز پیکر پاک بیش از 370 شهید عملیات محرم را در اصفهان تشییع کردند.

رهبر معظم انقلاب در ديدار با مردم اصفهان درباره اين حماسه بزرگ اصفهان فرمودند: این‌ها شناسنامه این مردم مؤمن و غیرت‌مند و ایستادهٔ پای‌کار به‌حساب می‌آید. مردم اصفهان در یک روز 370 شهید را تشییع کردند، خم به ابرو نیاوردند؛ بماند که همان روز اعزام به جبهه داشتند، پشتیبانی داشتند و حرکت کردند؛ این خیلی مهم است. همان‌طور که فرمودند، امام از این حرکت اصفهان تجلیل کردند. در آبان سال 61 که در یک روز 370 شهید در اصفهان تشییع شد، تعداد شهدای اصفهان در همان ماه بیش از هزار نفر است. هزار و اندی شهید در یک ماه! خوب، چه کسی شهید می‌شود؟ آن‌کسی که در میدان است، در میدان خطر است، پیشرو است.

با توجه به اين موضوع تيم مديريت شهري اصفهان، اعمم از شوراي شهر و شهردار اصفهان روز گذشته در صحن علني شورا از تمبر یادبود 25 آبان، سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان رونمايي شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها