اگر حلقه‌های واسطه در تولید انواع محصولات کشاورزی اعم از باغی، زراعی، دام و طیور مدیریت شده و رصد شوند بیش از 70 درصد نوسانات قیمتی در بازار این محصولات کنترل می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۴۲۰۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،مدیرعامل تعاون روستایی استان زنجان گفت: رویکرد مجموعه کشاورزی استان زنجان از جمله تعاون روستایی رقابتی کردن بازار محصولات کشاورزی بوده در نتیجه ضروری است تا در بخش کشاورزی فرآیندی را ایجاد کنیم.

محمود نوری افزود: بر این اساس، بازار مهمترین محصولات کشاورزی استان زنجان نظیر سیب زمینی، زیتون، پیاز و مواد لبنی از مرحله تولید تا عرضه به بازار مصرف مدیریت می‌شود.

وی اظهار داشت: حلقه‌های تولیدکننده در تمام محصولات کشاورزی باید مدیریت شود.

مدیرعامل تعاون روستایی استان زنجان ابراز کرد: سالانه به طور متوسط 140 هزار تن سیب زمینی در شهرستان خدابنده تولید و حدود 33 درصد محصولات زیتون کشور در شهرستان طارم تولید می‌شود.

نوری گفت: برای حمایت از تولیدکنندگان محصولات کشاورزی ضروری است که مسئولان ذیربط بخش کشاورزی برنامه های خود را عملیاتی کنند.

وی خاطرنشان کرد: حذف واسطه‌های زائد از دیگر مزایای مدیریت کردن حلقه‌های تولید از مزرعه تا سفره مردم استان زنجان است که امیدواریم در اجرای این طرح عملکرد موفق داشته باشیم.

مدیرعامل تعاون روستایی استان زنجان تصریح کرد: اگر حلقه‌های واسطه در تولید انواع محصولات کشاورزی اعم از باغی، زراعی، دام و طیور مدیریت شده و رصد شوند بیش از 70 درصد نوسانات قیمتی در بازار این محصولات کنترل می‌شود.

ارسال نظرات