ششمين نشست کتاب خوان استان زنجان همزمان با هفته کتاب و با حضورکتابخوانان، کتابداران، نویسندگان، اهالی رسانه، فعالین حوزه کتاب و فرهنگ، در محل سالن اجتماعات کتابخانه عمومی سهروردی زنجان برگزار می ‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۴۲۱۶
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دويست و پانزدهمين نشست كشوري كتابخوان در سطح كشور و ششمين نشست کتاب خوان استان و اولین نشست کتاب خوان شهرستان زنجان راس ساعت 16 عصر روز دوشنبه 25 آبان همزمان با هفته کتاب با حضورکتابخوانان، کتابداران، نویسندگان، اهالی رسانه، فعالین حوزه کتاب و فرهنگ، در محل سالن اجتماعات کتابخانه عمومی سهروردی زنجان برگزار می‌ شود.

هدف از برگزاري اين نشست ها نیز برپایی نهضتی برای رشد و ترويج فرهنگ كتابخواني در سراسر کشور؛ به اشتراك گذاري كتاب هاي خوانده شده ، ايجاد عادت به مطالعه در اقشار مختلف جامعه، معرفي كتاب هاي مفيد و كاربردي، آشنايي با شيوه هاي استاندارد معرفي كتاب و ارتقاء و توانمند سازي كتابداران از طريق مطالعه است.

كتاب خوان عنوان نشست هايي است كه به منظور به اشتراك گذاري كتاب هاي خوانده شده و با هدف ترويج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در قالب معرفي كتاب برگزار می شود. اين جلسه در فضايي صميمي تلاش دارد تجربيات مطالعاتي افراد كتاب خوان را براي ساير علاقمندان كتاب و كتابخواني به اشتراك گذارد.

در جلسات نشست کتاب خوان کتابهای شاخص با موضوعات تاریخ، ادبیات، روانشناسي، شعر، قصه و رمان، كودك و نوجوان، سبك زندگي، انقلاب اسلامي، دفاع مقدس، دين، طب و تغذيه و بهداشت عمومي، خانواده و ازدواج توسط کتابخوانان معرفی می شود.

ثبت‌نام برای معرفی کتاب در جلسات نشست کتاب خوان نیز از طریق سایت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان به نشانی www.zanjanpl.ir امکان پذیر می باشد.

ارسال نظرات