معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان گفت: نمایشگاه پوستر با موضوع دفاع مقدس 26 آبان ماه در استان لرستان برپا می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۴۲۴۲
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مرتضی یوسفیان با بیان اینکه به مناسبت سالروز آزادسازی سوسنگرد برنامه‌هایی از طرف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: نمایش مستند پژوهشی به نام "تا فردا" توسط شبکه افلاک از جمله برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه تحقیق و پژوهش این فیلم مستند را واحد پژوهش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برعهده‌گرفته ‌است، افزود:  این مستند خاطرات رزمندگان لرستانی که در آزادسازی سوسنگرد حضور داشته‌اند را در قالب مستند پژوهشی به نمایش می‌گذارد.

معاون سینمایی و هنرهای نمایشی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، عنوان کرد: کارگردان این مستند محسن مرادی و تهیه‌کننده آن بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: بنا است این مستند 18 دقیقه‌ای، 26 آبان ماه به مناسبت آزادسازی سوسنگرد در صدا و سیمای مرکز لرستان پخش شود.

یوسفیان بابیان اینکه نمایشگاه پوستر نیز 26 آبان ماه در استان برپا می‌شود، تصریح کرد: فراخوان این نمایشگاه مردادماه به 10 گرافیست که با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همکاری دارند، داده‌ شد که از سوی این افراد 35 اثر با موضوعات دفاع مقدس، آزادسازی سوسنگرد، جانبازان و آزادگان به چاپ رسیده تا در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شود.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه 30 آبان ماه در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری ارشاد به مدت یک هفته در نوبت صبح و عصر برای بازدید عموم برپا است.

ارسال نظرات