خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه علی آباد کتول در گفتگو با بسیج عنوان کرد:

توطئه های خاموش در پسا برجام احساس می شود

حجت الاسلام جعفر یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه علی آباد کتول گفت: مهم ترین مسئولیت سپاه و بسیج این است که روشنگری نمایند و ببینند در پسا برجام چه توطئه و نفوذی خوابیده است.
کد خبر: ۸۵۹۴۲۴۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ حجت الاسلام جعفر یوسفی درباره ی اینکه آمریکا که به دنبال نفوذ سیاسی و فرهنگی از طریق برجام در ارکان نظام است عنوان کرد: دشمن می خواهد با مسئله برجام به کشور نفوذ پیدا کند و لذا باید سپاه و بسیج بصیرت و هوشیاری خودشان را بالا ببرند.

وی در خصوص مقابله سپاه و بسیج با نفوذ آمریکا از طریق برجام به نظام اذعان داشت: کار دیگری که سپاه و بسیج می تواند در این زمینه انجام دهد این است که بنا بر تاکیدات رهبر معظم انقلاب اتحاد و همدلی در بین مردم ایجاد کنند تا نظام بتواند از قضیه برجام به نفع انقلاب و نظام استفاده کند.

حجت الاسلام یوسفی یکی از دلایل عدم استفاده دولت از ظرفیت سپاه و بسیج در بحث اقتصاد مقاومتی را تفکر نادرست دولت درباره ی دخالت سپاه و بسیج در امر اقتصاد دانست و بیان کرد: متاسفانه کسانی که دارند با دولت همکاری می کنند بعضی از آن ها هیچ اعتقادی به ورود سپاه و بسیج در بحث اقتصاد ندارند و سپاه و بسیج را مزاحم خود در بحث اقتصادی می دانند و لذا برای دولت هم این چنین القا شده که سپاه و بسیج در کار اقتصادی او دخالت می کنند.

وی از دیگر بهانه دولت در زمینه حضور سپاه و بسیج در بحث اقتصاد مقاومتی که در جهت دستور صریح رهبری است خاطر نشان کرد: دولت می داند که سپاه و بسیج این ظرفیت را دارند که در بحث اقتصاد خوب ورود پیدا کنند و مشکلات اقتصادی را حل نمایند لذا به اشتباه می اندیشد که محبوبیت و جایگاه دولت در بین مردم پایین می آید.

حجت الاسلام یوسفی خط قرمزی بر روی تفکر غلط دولت که با حضور سپاه و بسیج در اقتصاد محبوبیتش پایین می آید کشید و افزود: اگر دولت از ظرفیت سپاه و بسیج استفاده کند می تواند شکوفایی اقتصادی ایجاد کند و محبوبیت دولت دو چندان خواهد شد.

وی با اشاره بر آن که اگر سپاه و بسیج نبودند فتنه گران، مبتکران و دشمنان انقلاب خدای ناخواسته انقلاب اسلامی را از بین می بردند اضافه کرد: همانطور که امام فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود واقعا همین طور است تنها نهادی که به تمام احساس مسئولیت و دغدغه برای حفظ انقلاب می کند سپاه و بسیج است.

وی با تاکید بر آن که اگر همه نهادها مثل سپاه و بسیج برای حفظ انقلاب احساس مسئولیت داشته باشند یقینا توطئه های دشمنان نقش بر آب می شود گفت: لذا بصیرت سیاسی و دینی و مصونیت و احساس مسئولیت سپاه و بسیج توانست کشور را در فتنه ها سربلند کند و مسیر انقلاب اسلامی را سوی جامعه جهانی مهدوی سرعت بخشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار