خبرهای داغ:
طلبه بسیجی:

بسیج با معرفی مصادیق نفوذ هزینه نفوذ را بالا ببرد

زهرا جهش یکی از خواهران حوزوی علی آبادی گفت: اکنون بهترین درگاه و رسانه، درگاه مجازی است چون دشمن بیشتر از این طریق بر تفکرات رخنه کرده است.
کد خبر: ۸۵۹۴۲۴۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳

به گزارش خبر گزاری بسیج گلستان؛ جهش در خصوص تفکرات برخی از دولتمردان کشور عنوان کرد: می توانیم بگوییم بعضی از دولتمردان کشور در راستای گفته های ولایت فقیه عمل نمی کنند و از آن جایی که بسیج گوش به فرمان رهبری است، آن ها را از هر کسی یا نهادی که پیرو ولایت باشد بیزار می کند.

وی از آن که دولت در بحث اقتصاد مقاومتی بر خلاف دستور رهبری از ظرفیت سپاه و بسیج استفاده نمی کند افزود: این که دولت نه تنها از ظرفیت سپاه بلکه از سایر بخش ها هم در تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده نمی کند. اساسا به نظر می رسد مدل اقتصادی این دولت مدل پیشرفت اسلامی ایرانی نیست و مدل توسعه غربی گریست.

جهش ادامه داد: بسیج می تواند با تبلیغ تفکرات و فرهنگ اسلامی و ایرانی و البته تلاش در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید در جهت پیشرفت گام بردارد.

وی از تاثیراتی که بسیج می تواند بر جامعه بگذارد اذعان داشت: بسیج می تواند با بصیرت افزایی خود و جامعه به ارتقای بینش و بصیرت جامعه و تحقق بخشیدن به اوامر رهبری کمک کند.

وی درباره ی مقابله با نفوذ سیاسی و فرهنگی آمریکا به کشور خاطر نشان کرد: بسیج می تواند با معرفی مصادیق نفوذ و مانور رسانه ای در این خصوص هزینه های نفوذ را بالا ببرد.

جهش از تاثیر بسیج و سپاه برای سد کردن جلوی فعالیت های سیاست بازان و فتنه گران گفت: به دلیل آن که بسیج تحت امر رهبر است به هیچ کس و هیچ چیزی باج نمی دهد و فعالیتش هم فی سبیل الله است و هر بی احترامی به ولی فقیه را تحمل نمی کند از این رو اگر سپاه و بسیج نبود به فرمایش امام راحل کشوری هم نبود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار