مسئول سیاسی سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با موضوع کمک پرستاری یکساله، آری یا خیر؛ روز یکشنبه ۲۴ آبانماه در سازمان بسیج جامعه پزشکی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۴۲۷۰
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، مجید احمدی، از برگزاری نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با موضوع کمک پرستاری یکساله، آری یا خیر؛ روز یکشنبه ۲۴ آبانماه در سازمان بسیج جامعه پزشکی خبر داد.

وی گفت: این جلسه با حضور نماینده‌های تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های تهران و جناب آقای میرزابیگی معاون پرستاری وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

مسئول سیاسی سازمان بسیج جامعه پزشکی در توضیحات بیشتر افزود: سازمان بسیج جامعه پزشکی به عنوان یک کُنشگر فعال در نظام سلامت، تعاملات گسترده و عمیقی را با اغلب جریانات، موثر و اصلی در نظام سلامت دارد و جامعه پرستاری به طور قطع یکی از مهم‌ترین این لایه‌هاست که از نظر کمیت، بیش از ۷۰ درصد نظام سلامت را شامل می‌شود.

وی افزود: سازمان بسیج جامعه پزشکی بر همین اساس طی دو سال گذشته تعاملات بسیار نزدیکی با فعالان صنفی جامعه پرستاری داشته و بدون مداخله در جریان انتخابات نظام پرستاری امسال نیز بدون ورود به مصادیق انتخاباتی، همه تلاش خود را کرده تا بتواند بیشترین میزان مشارکت در این انتخابات صنفی رخ دهد.

احمدی، ادامه داد: با توجه به پایان رقابت‌های انتخاباتی و تشکیل شورای عالی جدید طی تعاملاتی که با جریانات فعال پرستاران داشتیم لزوم برگزاری یک نشست دانشجویی با محوریت موضوع کمک پرستاری یک ساله که یکی از موضوعات مورد سوال فضای دانشجویی پرستاران است، مورد تصویب قرار گرفت؛ در این راستا از همه نماینده‌های تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های تهران و نیز جناب آقای میرزابیگی معاون پرستاری وزارت بهداشت دعوت کردیم تا در جلسه پرسش و پاسخی به تبیین کار‌شناسی این طرح بپردازند.


مسئول سیاسی سازمان بسیج جامعه پزشکی تصریح کرد: بی‌شک گسترش و نهادینه شدن فرهنگ گفت‌وگو و پرسش منطقی به اعتلای بیشتر فرهنگ عمومی و اغناء و همراهی سمن‌های فعال در نظام سلامت و نهایتاً پیش برد تخصصی‌تر برنامه‌های دولت کمک خواهد کرد.

وی در پایان گفت: این جلسه از ساعت ۱۷ فردا؛ یکشنبه برگزار می‌شود و امیدواریم بتواند نقطه عطفی در ایجاد فضای همدلی و صمیمیت و بیان انتقادات و نظرات در یک فضای کار‌شناسی باشد.
ارسال نظرات