کوهنوردان بسیجی به مناسبت هفته بسیج پنج شنبه 28 آبان به قله شیرکوه یزد صعود می کنند.
کد خبر: ۸۵۹۴۳۲۳
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پايگاه اطلاع رسانس سازمان ورزش بسيج، جواد الیاسی مدیر ورزش همگانی ورزش بسیج گفت: کوهنوردان برتر بسیجی استان های کشور به مناسبت هفته بسیج روز 28 آبان به قله شیرکوه یزد صعود می کنند.

وی تصریح کرد: در این صعود که پس از صعود به قله های دماوند، دنا و سهند، چهارمین صعود سراسری کوهنوردان بسیجی در سال 94 است، 150 کوهنورد برتر بسیجی استان های کشور حضور دارند و به قله 4555 متری شیرکوه صعود خواهند کرد.

الیاسی با اشاره به هدف سازمان ورزش بسیج از برگزاری برنامه های صعود سراسری خاطر نشان کرد: ارتقای آمادگی جسمانی و به رخ کشیدن توان رزمی بسیجیان و ایجاد فضای شور و نشاط از جمله اهداف مدیریت ورزش همگانی بسیج از برگزاری صعودهای سراسری کوهنوردی است.

مدیر ورزش همگانی بسیج افزود: همچنین در این صعودهای سراسری با توجه به نظر کمیته فنی، کوهنوردان برتر جهت اعزام به صعودهای بین المللی که در برنامه 5 ساله ششم ورزش بسیج قرار گرفته است، انتخاب می شوند.

وی در پایان گفت: در پایان جا دارد از حمایت های سردار نقدی و سردار یزدانی ریاست سازمان ورزش بسیج که اهتمام ویژه ای به ورزش کوهنوردی داشته اند تشکر و قدردانی کنم.
ارسال نظرات