افسانه شفیعی کماندار بسیجی باشگاه مقاومت اصفهان گفت: حجاب برای بانوان ورزشکار تبدیل به یک فرهنگ تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۵۹۴۳۳۲
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
به گزارش خبرگزاري بسيج، افسانه شفیعی، کماندار ملی پوش باشگاه مقاومت روز گذشته از مسابقات آسیایی بازگشت.

افسانه شفیعی درباره مسابقات آسیایی اظهار کرد: مسابقات قهرمانی آسیا هر 2 سال یک بار، بین کشورها آسیایی برگزار می شود با توجه به اینکه بیشتر قهرمانان این رشته در آسیا حضور دارند سطح این دوره خیلی بالا بود و کشورهای هند و چین تایپه کار را برای سایر کشورها سخت کرده بودند.

وی ادامه داد: با وجود سطح بالای مسابقات و همچنین حضور قهرمانان توانمند جهان در این دوره توانستم 2 مدال نقره را برای کشورم کسب کنم و پرچم ایران را در این مسابقات به احتزاز دربیاورم.

این کماندار ملی پوش مهمترین هدف خود را حضور در المپیک عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه قرار شده سال 2020 رشته کامپوند نیز به المپیک اضافه شود،مهمترین برنامه من برای این مسابقات بوده و از همین رو شاید هدف اصلی من هم حضور در المپیک و پوشیدن پیراهن تیم ملی در این مسابقات باشد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات، تا پای کسب مدال طلا رفته بودم اما متأسفانه به دلیل اینکه در فینال سرگیجه پیدا کردم، یکی از تیرهایم به خطا رفت و متأسفانه مدال طلا را از دست دادم.

شفیعی پیرامون حضور با حجاب در این مسابقات خاطرنشان کرد: داشتن حجاب برای شرکت کنندگان مسلمان به نوعی یک فرهنگ شده و با وجود مشکلات و سختی هایی که دارد، مسلمانان با حجاب در مسابقات مختلف شرکت می کنند و به راحتی کسب مدال می کنند.

افسانه شفیعی کماندار بسیجی باشگاه مقاومت است که در مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا به مدال نقره دست یافت. دراین دوره کماندارانی از مسابقات بنگلادش، بوتان، چین، هنگ کنگ، هندوستان، ایران، ژاپن، قزاقستان، کره جنوبی، کویت، عربستان، نپال، پاکستان، فیلیپین، میانمار، قطر، سنگاپور و تاجیکستان حضور داشتند
ارسال نظرات