امام جمعه عقدا، استخدام و بکارگیری عناصر خود فروخته و نفوذ و اختلاف افکنی و ایجاد حاکمیت دو گانه را از برنامه‌های دشمن دانست و گفت: تنها راه پیروزی بر دشمن استحکام درونی نظام است تا اینکه ایران اسلامی به پایگاه همه کشورهای اسلامی و پایگاه امام عصر تبدیل شود.
کد خبر: ۸۵۹۴۳۶۷
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عقدا، حجت الاسلام والمسلمین حسینی زاده،در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته عقدا، با اشاره به 23 آبان روز حمایت از بیماران کلیوی است، گفت: ما باید غذایی مصرف کنیم که به بدن ما آسیب نزند، چراکه مصرف غذاهای مضر انسان را در آینده دچار بیماری‌های مختلف می‌کند.

وی ضمن تبریک ولادت امام محمد باقر(ع) و امام موسی کاظم(ع) به همه مسلمانان، به 24 آبان ماه، روز بزرگداشت علامه طباطبایی و روز کتاب و کتابخوانی و کتابدار اشاره کرد و افزود: همان طور که رهبر انقلاب فرمودند"پر خسارت‌ترین تنبلی مربوط به عدم مطالعه است"، لذا امید است که فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در شهر فرهنگی بیرجند افزایش پیدا کند.

امام جمعه عقدا ادامه داد: بهتر است به جای تماشای فیلم‌هایی که برگرفته از فیلم‌های هالیوودی است و افکار آنها را منتقل می‌کند به مطالعه کتاب بیشتر توجه شود.

حسینی زاده در ادامه به سخنان رهبر معظم انقلاب در هفته‌های اخیر در مورد خطرات نفوذ دشمن اشاره کرد و اظهار کرد: اگر ما چشم خود را باز کنیم آثار جنایات و راه‌های نفوذ استکبار را خواهیم دید.

وی تصریح کرد: متاسفانه دشمن برای عده‌ای در کشور به خصوص جامعه نخبگان چراغ سبز نشان می‌دهد و سعی دارد تا آنها را جذب افکار خود کند.

امام جمعه عقدا، گفت: دشمن سعی دارد تا اندیشه و افکار خود را بر روی فکر نخبگان وارد کند که این خود یک نفوذ و تهدید است.

حسینی زاده با بیان اینکه برخی‌ها می‌گویند استکبار باید از ملت ایران عذرخواهی کند، افزود: استکبار جهانی ماهیت او استکباری و استثماری است و لذا برای او نابودی انسان‌ها مهم نیست.

وی با بیان اینکه تحریک و شورش مردم از طریق شکاف‌ها از دیگر برنامه‌های دشمن برای نفوذ است، خاطرنشان کرد: یک مجموعه‌ای که سال‌ها فرزندان این ملت را با برنامه‌های خوب خود شاد کردند، حالا یک اشتباهی انجام دادند که خودشان از ملت ایران عذرخواهی کردند اما می‌بینیم که دشمن چطور به‌دنبال اختلاف افکنی بین مردم به این بهانه است.

امام جمعه عقدا با اشاره به اینکه دشمن از همه راه‌ها برای نفوذ به کشور استفاده می‌کند، یادآور شد: ایران بدون آذربایجان معنی ندارد و ما همه ملت ایران از هر قوم و نژادی که باشند به آنها عشق می‌ورزیم اما همه این‌ها در سایه ولایت ممکن است.

ارسال نظرات