جانشین سازمان حج و زیارت لرستان:

بیش از 4 هزار بروجردی برای پیاده روی اربعین ثبت نام کردند

جانشین سازمان حج و زیارت لرستان از ثبت نام ۲۰ نفر از مردم این استان در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۴۳۸۸
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حمید مصطفایی در جلسه هماهنگی برنامه های اربعین در استان لرستان گفت: تاکنون بیش از ۲۰ هزار و ۳۴۲ نفر از مردم استان لرستان در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین حسینی ثبت نام کرده اند.

 وی با بیان اینکه تعداد آمار این ثبت نامی ها در استان رو به افزایش است عنوان کرد: تعداد نفراتی که روز چهارشنبه هفته گذشته در این سامانه ثبت نام کرده بودند ۱۵ هزار نفر بود که بر اساس آخرین آمار ثبت نامی که صبح امروز اخذ شد بیش از ۲۰ هزار و ۳۴۲ نفر در سمانه سماح ثبت نام کرده اند.

 جانشین سازمان حج و زیارت لرستان عنوان کرد: آمار ثبت نامی مردم مرکز استان در این سامانه هفت هزار و ۴۲۰ نفر، بروجرد چهار هزار نفر، الیگودرز هزار و ۱۱۷ نفر، دلفان هزار و ۶۰۹ نفر، دورود هزار و ۵۲۷ نفر، سلسله هزار و ۳۸۰ نفر و ... بوده است.

 مصطفایی با بیان اینکه سازمان حج و زیارت امسال اقدام به گروه بندی زائران برای شرکت در مراسم اربعین حسینی کرده است گفت: این گروه ها شامل گروه های پنج نفره و ۱۰ نفره است.

 وی با بیان اینکه کسانی که در قالب گروه های پنج نفره در این مراسم شرکت می کنند ۴۰ دلار و گروه های از پنج نفر به بالا ۳۰ دلار برای اخذ ویزا باید بپردازند گفت: در این راستا دستگاههای مرتبط باید اقدامات لازم را برای تامین میزان دلار مورد نیاز برای زائران لرستانی انجام دهند.

 جانشین سازمان حج و زیارت لرستان با بیان اینکه این سازمان برای اعزام دانشجویان به این مراسم ستادی را با همکاری بسیح و دانشگاههای استان تشکیل داده است افزود: همچنین جلسه ای با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای اخذ کمک های اصناف به خصوص برای تامین آب معدنی برای زائران لرستان تشکیل و برنامه ریزی لازم نیز در این صورت گرفته است.

ارسال نظرات