خبرهای داغ:
استاندار گلستان گفت: مقام معظم رهبری fه اصل 44 قانون اساسی توجه دارد و دولت نیز در این راستا سیاستگذاری کرده است.
کد خبر: ۸۵۹۴۴۰۴
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حسن صادقلو جشنواره شهید رجایی و تقدیر از دستگاه های برتر سال 1393 با بیان اینکه امیدواریم دستگاه‎های اجرایی به به شاخصهای که در آن نمره کسب نکردند توجه وِیژه داشته باشند، بیان داشت: در استان گلستان برون سپاری از موارد مهمی است که دستگاه های اداری در آن رتبه خوبی کسب نکردند.

وی اصل 44 جز اولویتهای نخست نظام است، ابراز داشت: مقام معظم رهبری نیز به اصل 44 قانون اساسی توجه دارد و دولت نیز در این راستا سیاستگذاری کرده است.

استاندار گلستان با بیان اینکه باید نگاه ویژه به مسئله فضای مجازی داشته باشیم، بیان داشت: باید داشته باشیم، تصریح کرد: دستگاه‎های اجرایی باید به استان مجازی اهتمام داشته باشند چرا که راه توسعه استان توجه به شاخصه فضای مجازی و دولت الکترونیک است.

استاندار گلستان بیان داشت: اخلاق اداری یکی دیگر از مواردی است که باید در دستگاه‎های اجرایی به آن توجه شود و این مهم بسیار حائز اهمیت است و ما باید عناصر آن را بشناسیم .

صادقلو با بیان اینکه اخلاق‎مداری باید در دستگاه‎های اجرایی ارزیابی شود، بیان داشت: نخستین عنصر اخلاق مداری امانت داری است و باید حس اینکه مسئولیت امانت است در رفتار و کردار کارمندان تقویت شود.

وی مسئولیت پذیری و پاسخگو بودن را از دیگر شاخص‎های ارزیابی برشمرد و گفت: پاسخگویی، انضباط پذیری، پیگیری، مهربانی، صبر و بردباری از دیگر عناصر در اخلاق مداری اداری است که باید به آن توجه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها