مدیر حوزه علمیه الیگودرز گفت: راههای مقابله با جنگ نرم در منویات و بیانات رهبر انقلاب نهفته است.
کد خبر: ۸۵۹۴۴۰۶
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام اسماعیلی در گردهمایی مصون سازی فر هنگی و مقابله با جنگ نرم با محور های نفوذ فرهنگی دشمن و راه های مقابله با آن و تبیین فرهنگ خانواده با موضوعیت مباحث سبک زندگی و اهمیت افزایش هدفمند جمعیت کشور) که با حضور کارکنان رسمی و وظیفه ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز برگزار شد، راههای مقابله با جنگ نرم را عمل نمودن به فرمایشات مقام معظم رهبری در همه زمینه ها، بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات و توکل، توسل و استعانت از خداوند منان دانست.

وی با بیان اینکه جنگ نرم جنگ خودی بر علیه خودی است و در واقع دشمن در این می نشیند و جنگ خودی ها بر علیه هم را نظاره می کندافزود:  نمونه این فتنه انگیزی در سال  88 در کشورمان رخ داد.

مدیر حوزه علمیه الیگودرز با اشاره به اینکه جنگ نرم همانند ماری است که پوستی نرم و زیبا دارد ولی بسیار خطر ناک است گفت: نابودی نسل شیعه و گرفتن غیرت از مردان و زنان و ترویج بی بند و باری در خانواده ها یکی دیگر از برنامه های دشمن است که در راستای آنها تلاش می کند.

اسماعیلی اظهار کرد: ما اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش جان بسپاریم و بصیرت دینی و اعتقادی و سیاسی قوی داشته باشیم هیچ وقت مسیر هدایت را گم نخواهیم کرد.

مجید سوری فرمانده سپاه الیگودرز نیز در این گردهمایی مسئله تغییر دادن سبک زندگی اسلامی در جامعه را مقدمه نفوذ دشمن در بحث فرهنگ جامعه و خانواده ها دانست و بیان کرد: رفتار، کردار و اعمال اسلامی خانواده ها در جنگ نرم مورد هجمه دشمن قرار می گیرد و ابعاد مختلف سبک زندگی را تغییر می دهد.

وی افزود: در جنگ نرم و همزمان با نفوذ دشمن ارزشها به ناهنجاریها و ضد ارزشها تبدیل می شود و دشمن آنچه را که ضد ارزش بوده به تدریج و به آرامی به صورت ارزش جلوه می دهد.

ارسال نظرات