به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی عضویت عموم مردم استان در تمامی کتابخانه های عمومی این استان زنجان به صورت رایگان انجام می شود.
کد خبر: ۸۵۹۴۴۰۹
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: ششمین جشنواره اهدای کتاب استان زنجان با عنوان «اهدای کتاب، اهدای دانایی»،با هدف غنی سازی منابع کتابخانه های عمومی استان و ترویج فرهنگ مطالعه، همزمان با بیست و سومین دوره هفته کتاب از 23 تا 30 آبان ماه، برگزار می شود.

امیرعلی نیک بخش افزود: طی این جشنواره شهروندان و اقشار مختلف مردم و نیز سازمان های دولتی کتاب های خود را به کتابخانه های عمومی اهدا می کنند.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون پنج دوره این جشنواره در این استان برگزار شده و طی آن حدود 100 هزار نسخه کتاب به کتابخانه ها اهدا شده است

امیرعلی نیک بخش اظهار داشت: علاقه مندان می توانند جهت عضویت، به کتابخانه های عمومی محل سکونت خود مراجعه کرده و با ارائه مدارک ثبت نام در آن ها عضو شده و از خدمات و امکانات کتابخانه ها بهره مند شوند.

وی افزود: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی عضویت عموم مردم استان در تمامی کتابخانه های عمومی این استان به صورت رایگان انجام می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: تکمیل فرم تقاضای عضویت،ارائه ی یک قطعه عکس 4*3 ارائه ی کارت شناسایی معتبر از شرایط عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی هستند.

.

ارسال نظرات