همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی صورت می‌گیرد
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اهدای مجموعه‌ای از کتاب‌های مازاد مراکز فرهنگی‌هنری خود به تجهیز کتابخانه‌های مدارس، مساجد و بیمارستان‌های کشور کمک می‌کند.
کد خبر: ۸۵۹۴۴۱۴
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، در ادامه برنامه اهدای کتاب از سوی کانون، که از مهر امسال و هم زمان با هفته ملی کودک آغاز شد، بار دیگر و هم‌زمان با بیست و سومین دوره هفته کتاب و کتاب‌خوانی، نیز بخش دیگری از این کتاب‌ها در اختیار مدارس و مساجد کشور قرار می‌گیرد.

هدف از اجرای این طرح «ترویج کتاب و کتاب‌خوانی»، «توسعه سواد خواندن» و «برقراری ارتباط بیشتر مراکز فرهنگی هنری کانون با مدارس، مساجد، مراکز بهزیستی و بیمارستان‌های کودکان» اعلام شده است.

در همین حال تمامی مراکز کانون در استان‌های کشور این طرح را اجرا می‌کنند و در تهران نیز هم‌زمان با هفته کتاب این برنامه به صورتی گسترده کتاب‌خانه‌های تعدادی از مدارس و مراکز فرهنگی کشور را تجهیز می‌کند.

بر اساس اعلام کانون استان تهران در طول این هفته کتاب‌خانه‌‌ مدرسه‌های علامه طباطبایی، آوای مهر و صلحا در تهران، برخی کتاب‌خانه‌های بهزیستی، کتاب‌خانه لوح فلزی بیمارستان تخصصی کودکان تهران و یک مسجد در حوالی مرکز شماره 18 کانون تهران تجهیز می‌شود.

بیست و سومین هفته کتاب و کتاب‌خوانی از 23 تا 30 آبان در تمامی مراکز فرهنگی‌هنری کانون سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظرات