تلاوت «محمود شحات‌انور» در کنار آرامگاه قاری مهاجر‌ الی‌الله+دریافت

«محمود شحات‌انور» قاری برجسته مصری در بزرگداشت زنده‌یاد حسن دانش که در امامزاده جعفر(ع) یزد و در کنار آرامگاه ابدی این قاری بین‌المللی کشورمان برگزار شد، به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداخت.
کد خبر: ۸۵۹۴۴۶۰
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،  «محمود شحات‌انور» قاری برجسته مصری برای شرکت در چهلمین روز درگذشت قاریان مهاجر الی‌الله به ایران سفر کرده بود.

وی پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه در سفر به استان یزد در بزرگداشت «حسن دانش» قاری درگذشته در منا حضور یافت و در این محفل نورانی به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداخت.

«محمود شحات‌انور» در بارگاه ملکوتی امامزاده جعفر(ع) یزد و در کنار آرامگاه زنده‌یاد «حسن دانش» آیات 15 تا 17 سوره مبارکه «محمد»، سوره های مبارکه «شمس، قریش و کوثر» را تلاوت کرد.

وی با تکرار آیه‌ 15 سوره مبارکه «محمد» که درباره بهشتی وعده داده شده برای پرهیزگاران است، شوری خاص به این محفل نورانی داد.

 

تلاوت «محمد شحات‌انور» در یزد

دانلود

 

 5 نفر از اعضای کاروان نور در فاجعه منا دعوت حق را لبیک گفتند که تاکنون پیکر مطهر «حسن دانش»، «محسن حاجی‌حسنی» و «امین باوی» به ایران بازگشته و در جایگاه ابدی آرام گرفته است اما متأسفانه هنوز پیکرهای مطهر «محمدسعید سعیدی‌زاده» و «فؤاد مشعلی» پیدا نشده‌اند.

ارسال نظرات