«شکوه نهج البلاغه» کتاب جدید جورج جرداق منتشر شد

مدیرمسئول نشر نور معارف گفت که برای انتشارکتاب «روائع نهج البلاغه» یا «شکوه نهج البلاغه» اجازه کتبی مولف را دریافت کرده است.
کد خبر: ۸۵۹۴۵۱۰
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، علی کاظمی، مدیرمسئول نشر نور معارف،  با اشاره به رونمایی کتاب «شکوه نهج البلاغه» اثر جورج جرداق اظهار داشت: جورج جرداق، نویسنده مشهور لبنانی است که با کتاب «امام علی (ع) صدای عدالت انسانی» در شش جلد به شهرت رسید.

وی افزود: کتاب «روائع نهج البلاغه» یا «شکوه نهج البلاغه» دارای امتیازهای متعددی است از جمله اینکه این کتاب برخوردار از اجازه کتبی مؤلف و همچنین ترجمه روان و به نثر معیار است که کار ترجمه این کتاب را محمدحسین پرنعمت انجام داده است.

مدیرمسئول نشر نور معارف از بخش های این کتاب نام برد و گفت: کتاب شکوه نهج البلاغه دارای دو بخش عمده است، اول مقدمه زیبا و راهگشای جورج جرداق درباره مقام ادبی و امتیازهای فکری امام علی (ع) در حدود 120 صفحه نوشته شده و سپس گزیده ای از خطبه ها و نامه های آن حضرت در نهج البلاغه با ترجمه مرحوم جعفر شهیدی درج شده است.

کاظمی تصریح کرد: کتاب شکوه نهج البلاغه که ترجمه فارسی روائع نهج البلاغه است، به همت نشر نور معارف در 346 صفحه  و با تیراژ 1500 نسخه چاپ شده و با قیمت 18هزار تومان فروخته می‌شود.

ارسال نظرات