امام جمعه شهرستان مهریز:

اعزام راهیان نور موجب ارتقای معنویت و ترویج ارزشهای انقلاب در بین جوانان می شود

امام جمعه شهرستان مهریز در بین دانش آموزان بیان کرد: اعزام راهیان نور موجب ارتقای معنویت و ترویج ارزشهای انقلاب اسلامی در بین نسل جوانان کشور می شود.
کد خبر: ۸۵۹۴۵۴۸
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: حجه الاسلام برهان گفت: اعزام کاروان های دانش آموزی به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس با عنوان راهیان نور موجب ارتقای معنویت و ترویج فرهنگ و ارزشهای انقلاب اسلامی در نسل جوان امروز می شود.

امام جمعه شهرستان مهریز در آیین بدرقه کاروان دانش آموزی راهیان نور این شهرستان با اشاره به ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج ارزشهای انقلاب اسلامی در نسل امروز  گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان غیور اسلام  حماسه های ماندگار و بی بدیل را خلق کردند که این مهم باید سینه به سینه به نسل جوان جامعه منتقل شود.

وی در ادامه با بیان اینکه اردوهای راهیان نور فرهنگ ساز می باشد به اهمیت فرهنگی و معنوی این اردوها اشاره کرد و گفت: اردوهای راهیان نور تاثیر مطلوبی در بین جوانان دارد و باعث اشاعه فرهنگ از خودگذشتگی و تعهد  نسبت به انقلاب اسلامی در بین نسل آینده می شود.

 در این مرحله از اعزام کاروان های راهیان نور شهرستان مهریز 290 نفر از دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

 

ارسال نظرات