خبرهای داغ:
رييس مرکز مطالعات راهبردی نيروی انتظامی:

راه مقابله با نفوذ دشمنان تبعیت از ولایت می باشد

رييس مرکز مطالعات راهبردی نيروی انتظامی اذعان کرد: راه مقابله با نفوذ دشمن، داشتن بصیرت و تبعیت از ولایت می باشد.
کد خبر: ۸۵۹۴۵۵۷
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان آوج، اولین یادواره 44 شهید گلگون کفن دهستان شهید آباد از توابع شهرستان آوج با حضور بسیجیان و مردم ولایت مدار این دهستان برگزار گردید.

سردار رادان رييس مرکز مطالعات راهبردی نيروی انتظامی در جمع مردم و بسیجیان شهرستان آوج گفت: ایثارگری شهدا درخت پر ثمری از امنیت را برای ملت ایران به ارمغان آورده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه باید سیره و سبک شهداء را بخوبی تبیین نمائیم،خاطر نشان کرد: شهدای و رزمندگان اسلام مسیر حق را شناختند، و اگر ما نیز بخواهیم چراغ راه را آن عزیزان را بشناسیم در اولین مرحله باید شهدا را درک کنیم.

سردار رادان در ادامه با بیان این نکته که باید در تمام عرصه‌ها پیرو و تابع امر رهبری معظم له و ولایت باشیم متذکر شد: اگر مردم پیرو امام نباشند بی شک واقعه کربلا رخ می‌دهد، چرا که هر جا امتی همراه رهبری و امام بودند، آن جامعه در مقابل دشمنان رستگار و پیروز شدند.

رييس مرکز مطالعات راهبردی نيروی انتظامی با توجه به ولایت پذیری شهدا افزود: شهدا را باید با شاخص ولایت پذیری درجهان شناخت.

سردار رادان با اشاره به خط نفوذ دشمنان تاکید کرد: دشمنان با ترسیم خط نفوذ و تحریم می خواهد راه و رسم شهدا را از بین ببرند و این خط با تشیع لندنی می آید، که شیعه را بد جلوه دهند.

وی با اشاره به عاقبت آندلس افزود: دشمنان انقلاب می خواهند با ایران مثل نقشه ای که به سر آندلس آوردند، بیاورند و طرح های شوم خود را پیاده کنند.

رييس مرکز مطالعات راهبردی نيروی انتظامی در خاتمه با اشاره به ایام عزاداری قافله سالار شهیدان  افزود: صدای زنگ قافله اسراء واقعه کربلا به گوش می‌رسد و این نه برای این است که ما در یک مجلس اشک بریزیم، بلکه باید تکلیف خود را در مقابل امام زمان(عج) انجام دهیم.

شایان ذکر است: نماینده مردم بوئیبن زهرا و آوج در مجلس اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان ، بخشداران و فرماندار شهرستان و ائمه جمعه در این مراسم حضور داشتند.

5002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها