بنده شخصاً در همه مجتمع‌های مسکونی مهر استان پیگیر محوطه‌سازی مساکن مهر و همچنین آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های منتهی به انها هستم تا به عنوان یک زیرساخت اساسی مشکلات به وجود آمده برطرف شود.
کد خبر: ۸۵۹۴۵۷۶
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، خلیل محبت‌خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان در جریان بازدید از 304 واحد مسکن مهر بیله‌سوار که اهالی آن با مشکلاتی در تردد روزانه به دلیل عدم محوطه‌سازی و خیابان‌کشی روبه‌رو بودند، اظهار کرد: نباید ساکنان مسکن مهر در تردد روزانه خود به جای عبور از آسفالت از داخل گل و لای و یا فضای نامناسب آبگرفتگی عبور کرده و با هزاران مشکل اهالی این مساکن دچار گرفتار و مشکلات عدیده‌ای باشند.

وی ضرورت محوطه‌سازی مساکن مهر و همچنین آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های منتهی را یادآور شد و تصریح کرد: بنده شخصاً در همه مجتمع‌های مسکونی مهر استان پیگیر این موضوع هستم تا به عنوان یک زیرساخت اساسی مشکلات به وجود آمده برطرف شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: تلاش می‌کنیم تا با یک روند مناسب امر تکمیل واحدهای مسکونی به ویژه زیرساخت‌های آن فراهم آید تا در قالب این حرکت بتوانیم اهداف مثبت و سازنده خود را دنبال کرده و پیگیری کنیم.

محبت‌خواه افزود: اگر واحدی به هموطنانمان واگذار شده باید در این واحدها اسباب آرامش و آسایش ساکنان فراهم آید نه اینکه با مشکلات و نارسایی‌هایی که به وجود می‌آید بخش عظیمی از نارضایتی‌ها تولید شده و یا نگرانی و دغدغه ساکنان اسباب نارضایتی‌ها را دامن بزند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد:‌ البته در شهرهای زیر 25 هزار نفر کار اصلی در این حوزه بر عهده بنیاد مسکن است که البته باید شهرداری‌ها نیز به تعهدات خود عمل کنند تا زمینه رفع مشکلات و احقاق حقوق مردم فراهم آید.

محبت‌خواه اضافه کرد: به هیچ وجه قصد نداریم بدون تأمین زیرساخت‌های لازم مساکن مهر را تحویل دهیم و اگر قرار است پنج هزار واحد مسکن مهر باقی مانده نیز تحویل داده شود، قطعاً بعد از تکمیل زیرساخت‌ها تحویل واحدها انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به همه ساکنان مهر استان قول داد که در قالب ستاد مسکن پیگیر حل مشکلات آنها با همکاری سایر دستگاه‌ها باشد تا دغدغه‌ها و نگرانی‌های ساکنان مسکن مهر برطرف شود.

ارسال نظرات