خبرهای داغ:
شعار محوری هفته بسیج سال 94:
سرهنگ عین علی :هفته بسیج امسال با شعار محوری« بسیج دست قدرت خدا» و با هدف تبیین نقش و جایگاه بسیج و اقتدار ملی و همچنین جلوگیری از نفوذ دشمن برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۹۴۶۳۰
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
.

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، عبد الله عین‎علی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان که با محوریت برنامه‎های هفته بسیج برگزار شد،اظهار کرد: هفته بسیج امسال با شعار محوری« بسیج دست قدرت خدا» و با هدف تبیین نقش و جایگاه بسیج و اقتدار ملی و همچنین جلوگیری از نفوذ دشمن برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد:روحیه استکبارستیزی ، مقاومت و ایستادگی، نقش بسیج در اقتصاد مقاومتی و معرفی بسیج در توسعه آن، نمایش اقتدار و آمادگی بسیج در موضوعات دفاعی، توانمندی و ظرفیت‎های بسیجی در جلوگیری از نفوذ دشمن از سیاست‎های برنامه‎های هفته بسیج است.

رئیس ستاد هفته بسیج در سپاه نینوا گلستان گفت: در راستای دقت در اجرای برنامه های هفته بسیج با 9 رویکرد ، جذابیت برنامه های بسیج، ایجاد جامعه فراگیر، قابل بهره‎برداری بودن، استفاده از حداکثر ظرفیت‎های دیداری و شنیداری، استفاده از ظرفیت تقارن ایام اربعین حسینی با هفته بسیج، استفاده از حداکثر ظرفیت‎های مردمی و نهادها، معرفی فرهنگ جهانی بسیج، حضور اقشار بسیج و استفاده از ابتکارات و اختراعات به همراه نوآوری در برنامه ها در هفته بسیج مد نظر قرار گرفته است.

عین‎علی با بیان اینکه در استان گلستان یک هزار و 300 برنامه در طول هفته بسیج اجرا خواهد شد، ابراز داشت: نظام تربیتی صالحین، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، برنامه های فرهنگی و هنری، دفاعی و رزمی، علمی و پژوهشی و برنامه‎های عمرانی از جمله اقدامات بسیج در طول این هفته است.

وی با بیان اینکه در بحث نظام تربیتی صالحین گردهمایی تحت عنوان میقات صالحین در تمامی شهرستان‎ها در نماز جمعه خواهیم داشت، متذکر شد: در بحث اقتصاد مقاومتی 25 میلیارد تومان به استان گلستان اختصاص داده شده که تا کنون 60 درصد آن جذب شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه  در این هفته (بسیج)اعزام 12 تیم بهداشتی و درمانی را به مناطق محروم خواهیم داشت، بیان کرد: 20 سالن صالحین در استان گلستان در حال ساخت است و در حال حاضر 95 سوله صالحین در استان گلستان وجود دارد.

عین‎علی ابراز داشت: بیش از 400 دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری 135 نشست بصیرتی، برگزاری 126 محفل انس با قرآن، برپایی 548 نمایشگاه فرهنگی و هنری، برگزاری 72 یادواره شهدا، اجتماع بزرگ بسیجیان به مناسبت  5 آذر ماه، اختتامیه هفتمین دوره نمایشگاه کتاب انقلاب، بسیج و دفاع مقدس از جمله برنامه‎های شاخص در طول هفته بسیج در استان گلستان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در طول هفته بسیج 10 پایگاه مقاومت بسیج ،شش سالن ورزشی 9 دی و 11 سال ورزشی صالحین مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها