خبرهای داغ:
مراسم یادبود شهید مدافع حرم سیدمحمدحسین میردوستی به همت گروه پدافندهوایی ده محرم شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۴۶۳۱
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم یادبود شهید مدافع حرم سیدمحمد حسین میردوستی از نیروهای یگان ویژه صابرین در مسجد جوادیه شاهرود با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین ادارات و نهادها و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

در این مراسم بعد از قرائت قرآن و ذکر مصیبت اهل بیت(ع) و پخش نماهنگی از شهید، پدر بزرگوار شهید در سخنانی با تقدیر از مردم شهید پرور شاهرود که در این مراسم شرکت نمودند پیام مادر و همسر شهید را قرائت نمود که شهید خود را همچون گلی به رهبر انقلاب تقدیم کرده و بر تبعیت از رهبری و دفاع از حرم اهل بیت(ع) تاکید کردند.

در این مراسم مسئول عقیدتی یگان ویژه صابرین سپاه در سخنانی با تجلیل از مقام شامخ شهدای گرانقدر مدافع حرم و به خصوص شهید میردوستی با اشاره به تبعیت از ولایت و اهداف انقلاب و شهدا در حفظ نظام اسلامی و ساختن تمدن بزرگ اسلام در جهان بیان کرد: اگر آمریکا قدرت حمله به ایران را داشت لحظه ای درنگ نمی کرد و این نشان از اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان است.

وی تأکید کرد: نیاز امروز نظام ، شیعه انقلابی که پرچم بصیرت همواره دارد می باشد و باید این تفکر در جامعه ما روز به روز گسترده تر شود.

لازم به ذکراست شهید مدافع حرم سیدمحمدحسین میردوستی در صبح روز تاسوعای حسینی در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه به شهادت رسید و در قطعه 50 بهشت زهرا(س) تهران به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها