خبرهای داغ:
رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان:
رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در واحد دانشگاهی شاهرود گفت: رؤسای واحدها موظف هستند که زمینه های نشاط سیاسی لازم برای اساتید، کارکنان و دانشجویان را فراهم کنند .
کد خبر: ۸۵۹۴۶۳۸
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در واحد دانشگاهی شاهرود با تاکید بر بیانات دکتر میرزاده گفت: رؤسای واحدها موظف هستند که زمینه های نشاط سیاسی لازم برای اساتید، کارکنان و دانشجویان را فراهم کنند .

 بهزاد چهکندی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد سهم عمده ای را در آموزش عالی کشور دارد ونیز نخبگان زیادی را تحویل جامعه علمی کشور داده است، افزود: با توجه به این مهم باید در رونق و اعتلای دانشگاه تلاش کنیم.

وی با اشاره به کوچک سازی و چابک سازی ساختار سازمانی، واگذاری اختیارات حداکثری به استا ن ها و تمرکز زدایی اختیارات با اجرای طرح های تجمیع 1و2 در دوره دکتر میرزاده خاطرنشان کرد: با توجه به ابلاغ و اجرایی شدن طرح تجمیع ، همه واحدهای دانشگاهی سطح استان باید با توجه به پتانسیل ها و امکانات موجود درراستای هم افزایی واستفاده از این امکانات و پتانسیل ها جهت اجرای امور استان، رفع مشکلات و اهداف عالی دانشگاه تلاش شود و دراین جهت حرکت های لازم انجام گیرد .

چهکندی از وضعیت کاهش دانشجو خبر داد و گفت: برای اینکه از مرحله کاهش دانشجو خارج شویم باید با مشارکت همه جانبه و هم افزایی در سطح استان تلاش ها و اقداماتی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه طرح تجمیع 2 در خرداد ماه سال 94ابلاغ شد، گفت: دراین طرح هر استانی در قالب 7 شورای تخصصی، امور استان را سازماندهی می کند که با درایت دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد استان سمنان درسطح استان هر 7 شورا با بکار گیری رؤسا و معاونین همه واحدهای دانشگاهی تشکیل شد تا همه واحدها در تصمیم سازی در سطح استان سهیم باشند.

رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه در سطح استان 5 واحد دانشگاهی و یک مرکز داریم که ازاین 5 واحد دانشگاهی 3 واحد درجه جامع دارند ونیزیک واحد درجه بسیار بزرگ و یک واحد درجه کوچک دارد، گفت: ما در کمتر استانی 3 واحد جامع در کنارهم داریم که این نشان از توانمندی ها وپتانسیل های بسیار خوب واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان است.

وی باتاکید برموضوع مهم استانی شدن واحدهای دانشگاهی آزاد گفت: با توجه به این مهم همه باید درراستای استفاده از این پتانسیل ها در جهت اجرای امور استان مشارکت همه جانبه را داشته باشیم.

چهکندی با تاکید بر بیانات دکتر میرزاده که بسترسازی نشاط سیاسی برای دانشجویان یک وظیفه ملی است، گفت: رؤسای واحدها موظف هستند که زمینه های نشاط سیاسی لازم برای اساتید، کارکنان و دانشجویان را فراهم کنند و مشارکت همه جانبه نیز در این امر یک وظیفه ملی است.

وی در پایان از زحمات رئیس سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود که منجر به اقدامات ارزنده ای در دانشگاه شده بود تقدیر و تشکر کرد و همکاری همه جانبه کارکنان را برای موفقیت واحد خواستار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها