خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی شاهرود از آغاز مرحله اول اردوهای عملی آمادگی دفاعی مدارس شاهرود با حضور قریب به دو هزار دانش آموز دختر و پسر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۴۶۴۲
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
سرهنگ پاسدار جمال الدین غنایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار داشت: مرحله اول اردوهای عملی آمادگی دفاعی دانش آموزان دوم متوسطه دوره دوم از 23 آبان آغاز و تا 4 آذرماه ادامه خواهد داشت و در این مدت قریب به 2000هزار دانش آموز دختر و پسر در این دوره شرکت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: در این مرحله دانش آموزان در 19 آموزشگاه پسرانه و 18 آموزشگاه دخترانه در کلاس های اصفاء حریق، عملیات نجات در آتش و پدافندغیرعامل با حضور اساتیدی از اداره آتش نشانی و سپاه شرکت می کنند.

غنایی تصریح کرد: علاوه بر این کلاس های برنامه های جانبی همچون قرائت قرآن،سازماندهی و آشنایی با سیره شهدا نیز برای دانش آموزان اجرا می شود.

وی با اشاره به همکاری ادارات در برگزاری این اردوها گفت: آموزش و پرورش شهرستان،اداره آتش نشانی و عملیات سپاه و سرمربیان آمادگی دفاعی بسیج دانش آموزی حوزه های ایمان و کوثر در اجرای این اردوها مشارکت و همراهی دارند.

مسئول بسیج دانش آموزی با اشاره به اهداف برگزاری این اردوها اظهار کرد: اردوهای عملی آمادگی دفاعی در راستای کلاس های تئوری درس آمادگی دفاعی و در جهت فراگیری بهتر دانش آموزان و ایجاد آمادگی در آنها و حفظ و انسجام دانش آموزان برای استفاده در شرایط بحران اجرا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها