خبرهای داغ:
رئیس بسیج جامعه زنان کشور از برگزاری همایش بین المللی «3 ساله‌های حسینی» خبر داد و گفت: این همایش فردا، با حضور بیش از 20 هزار کودک از داخل و خارج از کشورمان در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۴۶۶۹
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

مینو اصلانی گفت: فردا همایش بزرگ و بین المللی «سه ساله‌های حسینی» در تهران و به صورت متمرکز در حرم حضرت امام خمینی(ره) برگزار می شود که بالغ بر 20 هزار نفر در این همایش شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: تعدادی از فرزندان خردسال مهمانان خارجی از جامعةالزهرا و جامعةالمصطفی نیز در این همایش شرکت می‌کنند، هدف از برگزاری این همایش این است که بتوانیم ارتباطی بین کودکان خردسال با فرهنگ عاشورا از طریق خردسال کربلا و کودکانی که در کربلا و در کاروان اسرا حضور داشتند برقرار کنیم و بتوانیم فرهنگ عاشورا را از کودکی منتقل کنیم.

رئیس بسیج جامعه زنان اظهار داشت: در حاشیه این همایش غرفه‌های نمایشگاهی برپا شده است که 10 نفر از طلاب حوزه علمیه داستان‌های قرآنی را برای کودکان نقل می‌کنند و دکلمه‌ای توسط یکی از فرزندان شهدای مدافع حرم اجرا خواهد شد، همچنین نمایش میدانی بزرگ «اگر کنارت بودم» نیز در آنجا برگزار می‌شود.

اصلانی افزود: در این همایش خردسالان با حضرت رقیه(س) عهد و پیمان می‌بندند و یک برنامه جامع پیش بینی شده است که هم مادران و هم کودکان بتوانند از این برنامه بهره ببرند، حضور در این همایش برای عموم مردم آزاد است، در این ستاد سازمان بهزیستی، بسیج مداحان، بسیج نونهالان و شهرداری تهران همکاری خوبی را با ما داشتند

ارسال نظرات