فرمانده انتظامي شهرستان "خرمدره " استان زنجان:
سارق احشام از دامداران شهرستان خرمدره مبني بر 19 راس سرقت احشام دستگير شد.
کد خبر: ۸۵۹۴۶۸۲
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي شهرستان "خرمدره " استان زنجان گفت: در پي شکايت احدي از دامداران شهرستان خرمدره مبني بر 19 راس سرقت احشام  پرونده به صورت ويژه در دستور کار كاراگاهان پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت .

سرهنگ عباس حسني افزود: در تحقيقات و بررسي هاي به عمل و با تلاش فراوان کارآگاهان پليس ، مشخص شد شخصي به هويت " ز- الف " كه بعنوان چوپان براي شاکي کار مي کرد ، در شهر تاكستان ساكن است و آدرس آنها شناسايي و با هماهنگي قضايي دستگير و به پليس آگاهي انتقال شد.

حسني گفت: تحقيقات جامع در خصوص موضوع انجام كه اعتراف متهم به سرقت اموال مالباخته و فروش انها به فردي به هويت" س. ح " كرده و مالخر نيز دستگير شد.

وي به دامداران توصيه کرد: در نگهداري از دام ها دقت و هوشياري بيشتري به خرج دهند زيرا معمولا سارقان به دنبال روزنه هاي سرقت هستند.

فرمانده انتظامي شهرستان خرمدره در ادامه با اشاره به رابطه بسيارخوب شهروندان با پليس از آنان خواست هرگونه نظر ، انتقاد ، پيشنهاد ، شکايت و تقدير از عملکرد پليس شهرستان خرمدره را به صورت شبانه روزي با سامانه تلفني 197 دفتر نظارت همگاني در ميان بگذارند .

ارسال نظرات