جانشین فرمانده سپاه بیجار، از اجرای بیش از 40 عنوان برنامه در 120 نقطه شهرستان همزمان با هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۴۷۰۰
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسن عسکری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با جهت تبیین ،برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته بسیج که با حضور معاون فرماندار و مسئولان ادارات در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد،اظهار داشت: بسیج یک تشکل نیست بلکه یک تفکر برگرفته از اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) و اسلام ناب محمدی است.

وی با تاکید بر اینکه بسیج مظهر قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است،گفت:هر چقدر تفکر بسیجی در جامعه نمود پیدا کند،عمق بخشی داخلی نظام تحقق پیدا می کند و راهی برای ثبات امنیت پایدار است.

جانشین فرمانده سپاه بیجار بیان داشت: بسیج بزرگترین پشتوانه برای امنیت ملی نظام است و هر خدمتی که با تفکر بسیجی همراه باشد از تقدس خاصی برخوردار است.

عسکری با اشاره به حضور بسیجیان در تمامی صحنه های انقلاب ،افزود:استفاده از تفکر بسیجی و تشکیل تشکل های بسیج مردمی در کشورهای مانند سوریه و عراق از نمونه های اشاعه تفکر بسیجی در کشورهای منطقه است.

وی در ادامه با اشاره به وقایع اخیر در فرانسه و محکوم کردن اقدامات تروریستی داعش،بیان داشت: برخی افراد می خواهند از طریق پروژه نفوذ خود بیگانگی را به جامعه القاء نمایند.

جانشین فرمانده سپاه بیجارخاطر نشان: اشاعه و گسترش تفکر بسیجی در جامعه موجب جلوگیری از بروز مشکلات و معضلات در تمامی ابعاد می گردد.

عسکری در ادامه گفت: همزمان با هفته بسیج بیش از 40 عنوان برنامه در 120 نقطه شهرستان بیجار برگزار می شود.

وی بر همکاری گسترده ادارات و نهادها در برگزاری هر چه بهتر برنامه های هفته بسیج تاکید کرد.

جانشین فرمانده سپاه بیجار بیان داشت: برگزاری یادواره شهدا،غبارروبی مزار مطهر شهداء،تجلیل از بسیجیان نمونه در زمینه های علمی،فرهنگی،اجتماعی و ورزشی ،برگزاری مسابقات قرآن و عترت و محفل انسی با قرآن،برگزاری نشست های ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ،برگزاری نمایشگاه های عکس و پوستر با مضامین بسیج از مهمترین برنامه های این هفته در بیجار است.

عسکری همچنین گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی افزایش جمعیت به عنوان یکی از مطالبات مقام معظم رهبری،برگزاری همایش پیاده رویی خانوادگی،برگزاری میقات صالحین همزمان با حضور شجره طیبه صالحین و سرکشی از خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه های هفته بسیج در شهرستان بیجار است.

وی تاکید کرد: گردهمایی بزرگ بسیجیان با عنوان تجمع اقتدار بسیجیان در تاریخ 5 آذرپایان بخش برنامه های هفته بسیج است.


ارسال نظرات