مسابقه دانش‌آموزی ساخت حباب‌های هندسی با تولید سازه‌های مختلف هندسی در پژوهش‌سرای مفیدی بافق برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۴۷۶۵
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق: علی نادری زاده اظهار داشت: مرکز پژوهش‌سرای دانش‌آموزی بافق به منظور افزایش خلاقیت و دانش فنی دانش‌آموزان شهرستان بافق اقدام به برگزاری مسابقه ساخت حبابهای هندسی کرده و این مسابقه صبح امروز در بافق برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این مسابقه بیش از 50 نفر از دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم شرکت و حباب‌های هندسی متنوع با سازه‌های مختلف ایجاد کردند.

دبیر مسابقات ساخت حباب‌های هندسی شهرستان بافق تصریح کرد: نتایج مسابقه شنبه هفته آینده اعلام و به سه تیم برتری که توانسته‌اند بهترین حبابها را تولید کنند، جوایز و لوح تقدیر اهدا می شود.

وی با تشکر از مدیران دبیرستان فاطمیه(س)، نمونه حضرت معصومه(س)، مدرسه 17شهریور، قدس و غیر انتفاعی امام سجاد(ع) جهت اطلاع‌رسانی دقیق این مسابقه، بیان کرد: امیدواریم که مدیران سایر مدارس نسبت به خواندن نامه‌ها از طریق اتوماسیون اداری و ابلاغ آن به دانش‌آموزان توجه بیشتری داشته باشند که شاهد حضور پربارتر دانش‌آموزان در مسابقات بعدی باشیم.

دبیر مسابقات ساخت حبابهای هندسی شهرستان بافق با اشاره به خلاقیتی که این مسابقات می‌تواند در بین دانش‌آموزان ایجاد کند، گفت: باید برنامه‌های مرتبط با خلاقیت افزایی در بین دانش‌آموزان افزایش پیدا کند.

 

ارسال نظرات