خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی ابن ابی‌طالب(ع) استان قم گفت: رزمایش بزرگ "الی بیت‌المقدس" به میزبانی استان قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۴۷۹۶
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار غلامرضا احمدی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اینکه در آستانه هفته بسیج قرار داریم، اظهار داشت: رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس به میزبانی استان قم برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع) قم با اشاره به اینکه این رزمایش با حضور 120 گردان با همکاری چند استان کشور برگزار می‌شود، افزود: این رزمایش در جاده قم -گرمسار و به میزبانی استان قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شعار هفته بسیج تصریح کرد: با شعار «بسیج دست قدرت خداست» در این هفته برنامه‌های خود را اجرایی می‌کنیم. همچنین تبیین جمله «ما آمریکا را زیر پا می‌گذاریم» از امام خمینی (ره) و جمله «اجازه نفوذ به آمریکا نمی‌دهیم» از مقام معظم رهبری شعار ما در اجرای برنامه‌ها است.

احمدی با اشاره به برگزاری بیست و دومین یادواره شهدای استان قم خاطرنشان کرد: این یادواره با حضور خانواده‌های شهدا و 10 هزار مهمان در قم برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب قم با بیان اینکه در این مراسم سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران سخنرانی می‌کند، گفت: این مراسم درکنار مزار شهدای عالی مقام و برای تکریم از 6 هزار شهید استان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها