به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های گرامی داشت هفته بسیج در محل سالن اجتماعات پایگاه مقاومت شهید چمران بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۴۸۲۳
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج  جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های گرامی داشت هفته بسیج با حضور فرمانده حوزه مقاوت شهید محلاتی و جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده و اعضای شورای پایگاه مقاومت شهید چمران بهاباد در محل سالن اجتماعات این پایگاه برگزار شد.

در این جلسه پاسدار حسن خدادادی فرمانده حوزه شهید محلاتی بهاباد ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به همه حضار در جلسه به نحوه برنامه ریزی و تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت.

خدادادی با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل(ره) در پنجم آذر ماه سال ۱۳۵۸ و اهمیت تشکیل این نهاد افزود: اگر امروز پس از گذشت ۳۶ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این گونه نظام ما در مقابل همه زیاده خواهی های استکبار ایستاده است، به برکت حضور بسیج و ملت بسیجی ماست.

فرمانده حوزه مقاومت شهید محلاتی بهاباد با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها اعم از عرصه های نظامی، اقتصادی، سازندگی و فرهنگی حضور مقتدرانه داشته و خواهد داشت؛ تصریح کرد: تقدیر و تشکر از عزیزان بسیج نباید محدود به روز و هفته خاصی باشد.

حسن خدادادی با اشاره به اینکه باید فرهنگ و تفکر بسیجی به نسل های آینده منتقل شود گفت: هفته بسیج فرصت مناسبی است تا فرهنگ و تفکر بسیج به نسلهای آینده منتقل شود.

در ادامه این جلسه آزاده سرافراز حاج عباس اسماعیلی فرمانده پایگاه مقاومت شهید چمران بهاباد هم ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس خصوصا شهید چمران به نقش بسیج و بسیجی در جامعه اشاره کرد و افزود: هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه ای برای زنده نگهداشتن ارزشها و روح بسیجی در آحاد ملت به خصوص جوانان پرشور و مدافعان ولایت است.

اسماعیلی فرمانده پایگاه مقاومت شهید چمران بهاباد بر حفاظت از ارزشها و آرمانهای انقلاب تاکید کرد و گفت: بسیج به عنوان مدافع نظام و انقلاب وظیفه دارد در جهت حفاظت ارزش ها و آرمان های انقلاب میدان دار عرصه های سرنوشت ساز باشد.

در پایان بعد از بحث و تبادل نظر و جمع بندی جلسه برنامه های پایگاه مقاومت شهید چمران بهاباد در هفته بسیج اعلام شد از جمله دیدار پیشکسوتان بسیجی پایگاه شهید چمران در مدارس مختلف شهر با دانش آموزان مدارس مختلف و بیان خاطرات دوران جنگ برای دانش آموزان، غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، برگزاری جلسه طرح حلقه های صالحین با حضور اعضای پایگاه، اجرای مسابقات ورزشی و فرهنگی، جمع آوری عکسهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس دیدار و سر کشی از خانواده شهدای پایگاه شهید چمران و شرکت بسیجیان در همایش پیاده روی خانوادگی و شرکت در نماز جمعه از جمله برنامه های ویژه پایگاه مقاومت شهید چمران بهاباد در هفته بسیج میباشد. 

 

ارسال نظرات