در گفتگو با بسیج بیان شد:

دیدار فرماندهان گردانهای امام حسین(ع) و بیت المقدس با رهبر معظم انقلاب

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان از دیدار فرماندهان گردان امام حسین(ع) و بیت المقدس با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۴۸۶۲
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار رضا محمد سلیمانی امروز در گفتگو با خبرنگار ما از دیدار فرماندهان گردان امام حسین(علیه السلام) و بیت المقدس با مقام معظم رهبری خبرداد و اظهار کرد: در تاریخ 4 آذر این دیدار انجام خواهد گرفت که فرماندهان استان چهارمحال و بختیاری نیز حضور خواهند داشت و از بیانات رهبر بهرمند خواهند شد.

وی اذعان کرد:اگر مسئولین به بسیج اعتماد کنند می‌توان به جدیت بیان کرد که در تمامی مسائل به پیشرفت خواهیم رسید.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان به ظرفیت‌های بسیج اشاره کرد و افزود: بسیج می‌تواند در تمامی حوزه‌ها که نظام نیاز داشته باشد ورود پیدا کند و کمک دولت باشد چرا که بسیج یعنی همان مردم و ما شاهد حضور مردم در تمامی مراحل بوده‌ایم.

سردار سلیمانی به شهادت سردار سلیمانی در سوریه اشاره کرد و گفت: اگر فرهنگ بسیجی نبود و همدانی‌ها در سوریه حضور نداشتند به قطعیت می‌توان گفت که دمشقی وجود نداشت و حضور شهید همدانی بود که کار سازماندهی را در سوریه انجام داد و موجب حفظ دمشق شد.

وی از بسیج به‌عنوان پیوند ناگسستنی با ولایت یاد کرد و تصریح کرد: بسیج همچون گذشته و با قدرت راه خود را ادامه می‌دهد و همیشه فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را فانوس راه خود می‌داند.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان با بیان اینکه اطاعت و اگاهانه عمل کردن از ویژگی‌های بارز بسیج است، خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری« اگر کشوری نوای بسیجی در آن تنین‌انداز شد طمع دشمنان از آن دور می‌شود.»

ارسال نظرات