عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هفته بسیج فرصت بسیار خوبی هست برای اینکه نگاه و توجهی کنیم به ظرفیت بسیج که صرفا در پروژه های کوچک نیست،این مدیریت و عظم و اراده بسیجی هست که می تواند گام های بسیار بلند و مداومی را در جهت توسعه کشور در همه بخش ها بردارد.
کد خبر: ۸۵۹۴۹۱۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

محمد آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی طی گفتگویی با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج اظهار کرد:امروز راه گشای حل مسائل کشور استفاده از بسیج است،این روحیه بسیجی است که می تواند در راستای اقتصاد مقاومتی قدم بردارد و می تواند توسعه و پیشرفت را در کشور به دنبال داشته باشد.

وی افزود:اگر ظرفیت بسیج استفاده شود ما شاهد امنیت پایدار در داخل کشور خواهیم بود، می توانیم بخشی از مشکلات اشغال را در کشور حل بکنیم،می توانیم با مدیریت بسیجی آسیب های اجتماعی را در مقابل پدیده های شومی چون مواد مخدر و بحث های دیگری در جامعه را کم کنیم و کاهش بدهیم، می توانیم در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مدیریت جهادی در کشور ترویج و توسعه بدهیم،می توان پیشرفت و توسعه و عمران را در کشور داشت و روحیه ایثار گری را در کشور توسعه داد.

آصفری تاکید کرد:متاسفانه از ظرفیت بسیج خوب استفاده نمی کنیم و بسیج را برای زمان های چون جنگ گذاشته ایم!در صورتی که بسیج مربوط به زمان جنگ نیست و مربوط به همه زمان ها،چه صلح و چه جنگ هست،امروز نخبگانی از بسیج که در کشور داریم،اگر از آنها استفاده کنیم می توانیم گام های بسیار خوبی را برداریم و در عرصه های مختلف بسیج می تواند یک ظرفیت خوب و اثر گذار باشد.

وی گفت:در بحث نفوذ هم اگر امروز ما متکی باشیم به ظرفیت توانمندی بسیج و روحیه بسیجی ،نیازی نیست که نگاهمان به بیرون باشد، آنهایی که در بیرون مرزها هستند به دنبال منافع خودشانند ،اما اگر ما از ظرفیت بسیج استفاده کنیم می توانیم کشور را در برابر تهدیدها و ترفندهایی که منجر به نفوذ می شود کشور را بیمه کنیم و این روحیه بسیجی را در جامعه باور کنیم و توسعه بدهیم.

آصفری اذعان نمود:هفته بسیج فرصت بسیار خوبی هست برای اینکه نگاه و توجهی کنیم به ظرفیت بسیج که صرفا در پروژه های کوچک نیست،این مدیریت و عظم و اراده بسیجی هست که می تواند گام های بسیار بلند و مداومی را در جهت توسعه کشور در همه بخش ها بردارد.

ارسال نظرات