خبرهای داغ:
مدیر کل فرهنگ و رشاد اسلامی گلستان :

بسیج خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی است

حجت الاسلام فضیلت : بسیج دارای نقش عمده در برابر تهاجم فرهنگی است و در هرزمانی که از ظرفیت بسیج در مقابله با تهدیدات استفاده کردیم آسیبی ندیدیم و یا با کمترین خسارت آن را پشت سر نهادیم.
کد خبر: ۸۵۹۴۹۳۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
حجت الاسلام علی اصغر فضیلت در گفت‎گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان اظهار کرد: بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون خدمات زیادی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه بسیج در 5 آذرماه سال 1358 شکل گرفته، گفت: امام (ره) فرمودند« اگر سپاه نبود کشور نبود» و با مراجعه به تاریخ انقلاب اسلامی متوجه می‎شویم که اگر بسیج وجود نداشت سپاه هم نبود و بر اساس این موضوع اگر بسیح نبود کشور هم بقایی نداشت.

مدیر کل فرهنگ و رشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: بسیج در حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی نقش بسیار مهم داشته به خصوص در هشت سال دفاع مقدس و بعد از دفاع مقدس و در دوران سازندگی بسیج نقش عمده‎ای را ایفاء کرد.

فضیلت با بیان اینکه امروز بسیج خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است، ابراز داشت: بسیج داری نقش عمده در برابر تهاجم فرهنگی است و در هرزمانی که از ظرفیت بسیج در مقابله با تهدیدات استفاده کردیم یا آسیبی ندیدیم و یا با کمترین خسارت آن را پشت سر نهادیم.

وی بیان داشت: با تولید محتوا امروز بسیج می‎تواند در برابر تهاجم فرهنگی ایستادگی کند و باید فرهنگ خودی که فرهنگ اسلام و اهل بیت (ع) است باید تقویت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار